اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اجرایی طرح پزشک خانواده:

ثبت‌نام قطعی نزد پزشکان در طرح پزشک خانواده ملاک عمل است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد اجرایی طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع گناباد گفت: در طرح پزشک خانواده ثبت‌نام قطعی نزد پزشکان ملاک عمل بوده و کسانی که در لیست انتظار پزشکان نام‌نویسی کرده‌اند باید نسبت به اصلاح مورد اقدام کنند.

ثبت‌نام قطعی نزد پزشکان در طرح پزشک خانواده ملاک عمل است

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، محمد صفایی ظهر امروز در جلسه ستاد اجرایی پزشک خانواده گناباد اظهار داشت: در طرح پزشک خانواده ثبت‌نام قطعی نزد پزشکان ملاک عمل بوده و کسانی که در لیست انتظار پزشکان نام‌نویسی کرده‌اند باید نسبت به اصلاح مورد اقدام کنند.

وی افزود: ثبت‌نام از نیروهای مسلح با اعلام از سوی ستاد اجرایی شهرستان آغاز می‌شود و چنانچه خانواری در حال حاضر نزد پزشکی نام‌نویسی کرده است این ثبت‌نام ملاک عمل نیست و باید در موعد تعیین شده مجدداً ثبت‌نام کنند.

وی ادامه داد: از سوی دانشگاه علوم پزشکی گناباد به صورت دوره‌ای اسامی پزشکانی که ظرفیت خالی دارند به اطلاع عموم برسد.

صفایی تصریح کرد: در ارتباط با مراجعه جهت ثبت‌نام و تسریع در این امر اطلاع‌رسانی لازم صورت گیرد.

رئیس ستاد اجرایی طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع گناباد بیان کرد: در خصوص چگونگی برخورد و تعیین تکلیف برنامه پزشک خانواده در رابطه با ساکنان روستای قنبرآباد که به زودی جزو شهر خواهد شد، نماینده بیمه خدمات درمانی، از سلسله مراتب استعلام و نتیجه پی‌گیری‌ها را در اسرع وقت به ستاد اجرایی شهرستان ارائه کنند.

صفایی گفت: به منظور تسهیل و تسریع در بیمه کردن کسانی که زیر پوشش هیچ بیمه‌ای نیستند همکاری و هماهنگی بیشتری در مساعدت مالی به آنان، بین اداره بیمه خدمات درمانی و کمیته امداد امام خمینی (ره) صورت گیرد.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول