اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل خبر داد

برخورداری سه شهر اردبیل از طرح پزشک خانواده

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: تا پایان مرداد ماه در کنار مشگین‌شهر سه شهرستان پارس‌آباد، خلخال و گرمی نیز از طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع بهره‌مند می‌شوند.

برخورداری سه شهر اردبیل از طرح پزشک خانواده

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرهاد پورفرضی عصر امروز در جلسه شورای سلامت اردبیل اظهار داشت: ما براساس مصوبات جلسات قبل اجرای طرح پزشک خانواده را از نخستین روزهای ماه مبارک رمضان با حضور اعضای ستاد اجرایی در مشگین‌شهر شروع کردیم و با پزشکان عمومی قراردادهای مورد نظر در حال انعقاد است.

وی تصریح کرد: در نشستی که با پزشکان سطح اول و عمومی داشتیم به برخی از نگرانی‌ها و موانع احتمالی پاسخ و راهکار ارایه دادیم و قرار است از پس فردا فراخوان عمومی برای انتخاب و گزینش پزشک خانواده اهالی مشگین‌شهر انجام شود.

پورفرضی در ادامه خاطر نشان کرد: ما پیش‌بینی می‌کنیم از اول مهرماه این طرح در اردبیل نیز شروع شود تا بسیاری از نگرانی‌ها و دغدغه‌های ما برطرف شود.

 

کشف 948 حلب 30 کیلویی شهد عسل تقلبی در اردبیل

به گزارش فارس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در ادامه سخنان خود به تولید عسل تقلبی در دو کارگاه و دستگیری عوامل تهیه و تولید عسل‌های تقلبی اشاره کرد و ادامه داد: در این زمینه از دو کارگاه تولید عسل تقلبی بیش از 948 حلب 30 کیلویی شهد عسل کشف و ضبط شد و ما سعی کردیم عوامل اصلی این تخلف آشکار را دستگیر کنیم.

وی در ادامه گفت:‌ البته بخشی از این شیره عسل فروخته شده بود که با اطلاع از فروش آن به یکی از تولیدکنندگان عسل در خراسان رضوی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و نیروی انتظامی آن استان محموله کشف و عودت داده شد.

پورفرضی افزود: با حکم تعزیرات حکومتی واحد مورد نظر تعطیل و پلمب شد و متقلبان بیش از یک میلیارد و 93 میلیون ریال جریمه نقدی شده و اموال مورد نظر نیز به نفع دولت مصادره شد.

وی از برخورد قاطع و جدی با تهیه، تولید و توزیع‌کنندگان عسل تقلبی در اردبیل خبر داد و تصریح کرد: ما به جد با عوامل تهیه و تولید برخورد می‌کنیم.

پورفرضی به مصوبات جلسات قبلی که اغلب در حوزه شهرستان سرعین بوده است، اشاره کرد و اظهار داشت:‌ ساماندهی آب‌های معدنی، نظارت بر اماکن عمومی و غیر عمومی، ساماندهی کشتار دام و احداث سرویس‌های بهداشتی از جمله این مصوبات بوده است.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول