اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر مطرح کرد

نیاز به 180 پزشک عمومی برای اجرای طرح پزشک خانواده در بوشهر

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: برای اجرای طرح پزشک خانواده به 180 پزشک عمومی در سطح استان نیاز داریم.

نیاز به 180 پزشک عمومی برای اجرای طرح پزشک خانواده در بوشهر

به گز ارش خبرگزاری فارس از بوشهر غلامرضا حیدری پیش از ظهر امروز در نشست ستاد راهبردی طرح پزشک خانواده اظهار داشت: از این تعداد تاکنون 79 پزشک نام‌نویسی کرده‌اند که 45 پزشک مربوط به شهر بوشهر، 11 نفر مربوط به شهر گناوه، 13 نفر شهر برازجان، هشت نفر خورموج و دو نفر نیز مربوط به شهر کنگان هستند.

حیدری ادامه داد: 256 پزشک عمومی عضو سازمان نظام پزشکی استان بوشهر هستند که به دلیل اینکه شماری از آنها در طرح پزشک روستایی شرکت کرده‌اند و یا در نیروهای مسلح هستند، امکان شرکت در طرح پزشک خانواده شهری برای آنها وجود ندارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر یادآور شد: پیشرفت ورود اطلاعات سرشماری در گناوه 45 درصد، در بوشهر 10 درصد، در برازجان 60 درصد است و همچنین در شهرهای خورموج و کنگان نیز اطلاعات قبلا وارد شده است.

وی با بیان اینکه حدود 10 تیم سلامت در شهر بوشهر، دو تیم در خورموج و در گناوه چهار تیم نام‌نویسی کرده‌اند افزود: سرشماری در شهرهای گناوه به طور 100 درصد، در بوشهر 36 درصد، در شهر برازجان 83 و در شهرهای خورموج و کنگان نیز به طور کامل انجام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در ارتباط با اقدامات انجام شده برای اجرای این طرح بیان کرد: با توجه به اهمیت ایجاد زیرساخت‌ها پیش از اجرای طرح پزشک خانواده، 600 میلیون تومان برای خرید تجهیزات در اختیار شهرستان‌ها قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: تمام تلاش ما این است که با فراهم کردن زیرساخت‌ها و بهره‌گیری از تجربیات دیگر استان‌ها در اجرای این طرح در استان بوشهر کمترین مشکل را داشته باشیم.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول