اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری بویین زهرا:

خبرگزاری فارس نمونه ولایت‌مداری در بین رسانه‌های کشور است

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری شهرستان بویین زهرا با اشاره به نقش بی‌بدیل رسانه‌ها در پوشش اخبار جامعه، خبرگزاری فارس را نمونه‌ای ارزشمند از ولایت‌مداری در بین رسانه‌های دیگر کشور عنوان کرد.

خبرگزاری فارس نمونه ولایت‌مداری در بین رسانه‌های کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، احد احمدی صبح امروز در دیدار با تعدادی از فعالان فرهنگی شهرستان بویین زهرا با اشاره به نقش ویژه و بی‌بدیل رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی صحیح و انعکاس رخداد‌های کشور و نظام اظهار کرد: امروز با توجه به اینکه کشور‌های جهان از لحاظ ارتباطی و فناوری به یکدیگر نزدیکی بسیار پیدا کرده‌اند بنابر‌این نقش رسانه‌ها و دستگاه‌های تبلیغاتی نیز ضرورت بسیار بیشتری پیدا کرده و در حقیقت رسانه‌ها در شرایط کنونی ابزاری برای رساندن مطالب و انعکاس دادن دستاورد‌ها و سخنان هستند.

سرپرست فرمانداری شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه توسعه و رشد فناوری‌های نوین به نوعی تسهیل در امر خدمات‌رسانی است، افزود: باید سعی کرد تا با تجهیز بیشتر خبرنگاران به ابزار نوین و به‌کارگیری نیرو و توان آنها، در مسیر تحقق اهداف و دستاور‌دهای اسلامی گام برداشت و آنان را در مبارزه با تهاجم فرهنگی یاری و همراهی کرد.

وی با بیان اینکه خبرنگار ارزشی از ویژگی‌های بسیار ارزشمند در پاسداری از دستاورد‌های انقلاب و اصول اسلامی است، عنوان کرد: ایمان، صحت، درستی و دقت زیاد از ویژگی‌ها و خصایایی است که یک خبرنگار متعهد و پایبند به ارزش‌های اخلاقی از آن بهره‌مند بوده و با این اقدامات خویش ترغیب‌کننده جامعه به سوی هدف نهایی است.

سرپرست فرمانداری شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه حضور رسانه‌ها در مراسم‌ها و برنامه‌های معنوی و فرهنگی  گوناگون در سراسر کشور برای پوشش و انعکاس آن رخداد‌ها سبب گرایش بیشتر ملت و به‌ویژه جوانان به سوی عرصه‌های معرفتی و استقرار موازین دینی بر جامعه می‌شود، خاطر‌نشان کرد: امروز وظیفه تمام رسانه‌های جمعی و گروهی آن است که با فعالیت و کار شبانه‌روزی خویش ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب را در جهان تبیین کرده و سبب اقتدار نظام اسلامی شوند.

احمدی با اشاره به جایگاه بی‌بدیل خبرگزاری‌ها و نقش‌آفرینی مثبت آنان در رخداد‌های مختلف کشور و جهان تصریح کرد: باید گفت که در این میان نقش بی‌بدیل خبرگزاری فارس در پاسداری از آموزه‌ها و معیار‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در دوران چند ساله فعالیت خود بسیار مؤثر و ارزنده بوده است که بیانگر ولایت‌مداری این خبرگزاری و خبرنگاران متعهد و ارزشی آن است.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول