اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بین خبرگزاری‌های استان ایلام

خبرگزاری فارس مقام نخست جشنواره مطبوعات 91 را کسب کرد

خبرگزاری فارس: دفتر خبرگزاری فارس در ایلام مقام نخست در زمینه خبر بخش خبرگزاری‌ها جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان ایلام (ویژه هفدهم مردادماه 1391، روز خبرنگار) را کسب کرد.

خبرگزاری فارس مقام نخست جشنواره مطبوعات 91 را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، بر این اساس امشب در مراسم نکوداشت روز خبرنگار با حضور مجتبی اعلایی استاندار ایلام، علی گهرسودی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام و شماری از مسئولان استان از پژمان مهدوی‌فر سرپرست خبرگزاری فارس در استان ایلام با اهدای لوح یادبود تجلیل شد. 

در بخشی از این لوح تقدیر که به امضای علی گهرسودی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام رسیده آمده است: نیک می‌دانید که قدم نهادن در عرصه قلم و اطلاع‌رسانی مستلزم ایمان به راهی است که آغازش آسان و پایانش بسی سخت و طاقت‌فرساست و چه شیرین و دلنواز است پیمودن خارستانی از رنج و مشقت برای رسیدن به گلزار با صفایی که لبخند رضایت خلق خدا در آن جوانه می‌زند.

در بخش دیگری از لوح تقدیر آمده است: اینک در آستانه فرخنده روز خبرنگار به پاس درخشش کلک زرینتان در خلق اثری با عنوان" نگاه نرم افزاری در توسعه فرهنگ ایلام وجود ندارد " در رسانه وزین خبرگزاری فارس و کسب مقام اول در زمینه خبر بخش خبرگزاری‌ها جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان ایلام (ویژه 17 مرداد 1391، روز خبرنگار) این لوح تقدیر را به دستان قلم نوازتان تقدیم می‌داریم. امید آنکه لحظه‌ای رنج بی‌دریغ شما را ارج نهاده باشیم.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول