اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دقایقی قبل صورت گرفت

بازدید فرمانده قرارگاه عملیاتی شمال‌شرق کشور از خبرگزاری فارس خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: فرمانده قرارگاه عملیاتی شمال‌شرق کشور از خبرگزاری فارس خراسان‌رضوی بازدید کرد.

بازدید فرمانده قرارگاه عملیاتی  شمال‌شرق کشور از خبرگزاری فارس خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، امیر محمدکاظم تارخ، دقایقی قبل از دفتر خبرگزاری فارس خراسان‌رضوی در مشهد بازدید و از خبرنگاران و سرپرست خبرگزاری فارس خراسان‌رضوی تجلیل و قدردانی نمود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شمال‌شرق کشور در این دیدار با اشاره به نقش رسانه‌ها برای مقابله با جنگ نرم دشمن یادآور شد: دشمن پس از خصومت‌های طولانی با جمهوری اسلامی ایران در حوزه جنگ سخت، حمله به اندیشه‌ها و بینش‌های ملت ایران را آغاز کرده است و در این زمینه رسانه‌ها نقش بسیار چشمگیری برای مقابله با این تهاجمات دارند.

تارخ تصریح کرد: دشمن می‌داند که اگر عاشورا و غدیر و کربلا را از ملت ایران بگیرد، دستیابی و نفوذ بر جوانان این مرز و بوم بسیار آسان می‌شود و به همین منظور تمام هدف‌گذاری‌های خود را در این حوزه متمرکز کرده‌اند و رسانه‌ها می‌توانند با حملات دشمن در این حوزه مقابله کنند.

وی افزود: مهم‌ترین وظیفه خبرگزاری‌ها، القای روحیه امید و نشاط به جامعه است و در ادبیات نظامی نیز بارها عنوان شده است که نقش امید و روحیه بسیار بیشتر از عنصر تجهیزات است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شمال‌شرق کشور با تقدیر از فعالیت‌های خبرگزاری فارس خراسان‌رضوی بیان کرد: خبرگزاری فارس خراسان‌رضوی، تاکنون اقدامات بسیار زیبنده‌ای را در حوزه‌های دفاعی و نظامی داشته است و امیدوارم این گام‌های بلند و استوار، در آینده نیز ادامه داشته باشد.

در ادامه این نشست، سید امیر علی میررضوی، سرپرست خبرگزاری فارس خراسان‌رضوی نیز با اشاره به اقدامات خبرگزاری فارس خراسان‌رضوی در زمینه اطلاع‌رسانی شفاف یادآور شد: خبرگزاری فارس خراسان‌رضوی از سال 1383  فعالیت خود را آغاز کرده و به فضل الهی، تاکنون توفیقات بسیار زیادی را داشته است.

سرپرست خبرگزاری فارس خراسان‌رضوی ادامه داد: امیدواریم در آینده تعامل میان دفتر خبرگزاری فارس خراسان‌رضوی و حوزه ارتش بیشتر شود و توانمندی‌های پایگاه عملیاتی شمال‌شرق کشور را در خبرگزاری فارس خراسان‌رضوی بیشتر انعکاس دهیم.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول