اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت

بازدید مدیرکل پایانه‌های مازندران از دفتر خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران از دفتر خبرگزاری فارس بازدید کرد و در جریان امور مربوط به کار خبرنگاران در خبرگزاری‌ها قرار گرفت.

بازدید مدیرکل پایانه‌های مازندران از دفتر خبرگزاری فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، صبح امروز به مناسبت روز خبرنگار، مجید نصرالله‌نژاد مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران، محمدزاده معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران و مسئول روابط عمومی حمل و نقل و پایانه‌های مازندران از دفتر خبرگزاری فارس در مازندران بازدید کردند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران در این بازدید در جریان تهیه و ارسال خبر توسط خبرنگاران فارس در مازندران قرار گرفت.

سرپرست دفتر خبرگزاری فارس در مازندران در این بازدید با اعلام اینکه اجرای منویات مقام معظم رهبری در اولویت نخست خبرگزاری فارس قرار دارد، گفت: دفتر خبرگزاری فارس در مازندران از سال 1383 فعالیت خود را شروع کرده است.

جابر معافی با تاکید بر اینکه فارس در مازندران سعی دارد روزانه بسته کاملی از اخبار اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و ورزشی را به مخاطبان ارائه دهد، خاطرنشان کرد: خبرگزاری فارس در استان‌ها و به ویژه در مازندران سعی دارد به عنوان یک مرکز فرهنگی رسانه‌ای عمل می‌کند.

سرپرست دفتر خبرگزاری فارس در مازندران، فعالیت فارس در استان را نسبت به سال‌های آغاز فعالیت 12 برابر به لحاظ کمیت برشمرد و ابراز امیدواری کرد همراه با کیفیت به کیفیت خبر نیز توجه شود.

اخبار تکمیلی این نشست به‌زودی ارسال می‌شود.

انتهای پیام/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول