اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای امسال

700 میلیون ریال زکات در آوج جمع‌آوری شد

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد شهرستان آوج از جمع‌آوری بیش از 700 میلیون ریال زکات در این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

700 میلیون ریال زکات در آوج جمع‌آوری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج، کریم کشاورز بعد از ظهر امروز در جلسه کمیته امداد شهرستان آوج با اشاره به جمع‌آوری بیش از 730 میلیون ریال زکات در سه ماه نخست سال جاری در این شهرستان اظهار کرد: پرداخت زکات همواره بیانگر پایبندی مسلمانان به احکام و اصول دینی بوده و اقتدار و جایگاه نظام اسلامی را در بین کشور‌های دیگر افزایش می‌دهد.

مدیر کمیته امداد شهرستان آوج با بیان اینکه لزوم دستگیری از ایتام و نیازمندان امروز بر‌ عهده تمام مسئولان و دست‌اندرکاران نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطوح مختلف قرار دارد، تصریح کرد: توجه به امور مستمندان و افراد کم‌بضاعت در جامعه اسلامی باید همواره در اولویت برنامه‌ها و وظایف مسئولان قرار داشته باشد.

وی با بیان اینکه اکرام ایتام و نیازمندان در ایام ماه مبارک رمضان از وظایف و برنامه‌های محول شده به کمیته‌های امداد در سراسر کشور است، تصریح کرد: باید تلاش شود تا در جامعه با برطرف کردن محرومیت و تنگدستی افراد زمینه اعتلای نظام اسلامی مهیا شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان آوج با بیان اینکه ائمه اطهار همواره در طول زندگانی پرخیر و برکت خویش موجب تداوم اصول و ارزش‌های اسلامی می‌شدند، عنوان کرد: قرآن کریم سفارش می‌کند که مسلمانان باید با توجه به امور سایر افراد مسلمان در دنیا با آنها عقد اخوت و برادری بسته و زمینه را برای تجلی اقتدار و قدرت معنوی جمهوری اسلامی فراهم کنند.

کشاورز با اشاره به برکات زکات و خیرات در جامعه برای مردم و به‌ویژه جوانان تصریح کرد: توسعه و پیشرفت در همه عرصه‌های علمی و معنوی از برکات بسیار ارزشمند عمل وقف است که سبب تداوم ارزش‌ها و معیار‌های انقلاب اسلامی در جامعه شده و آن اصول را همیشه زنده نگه می‌دارد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی امروز با قدرت و اراده‌ای قوی توانسته به یاوه‌گویی استکبار و غرب پاسخ دهد، اظهار کرد: ملت شریف و قدر‌شناس ایران اسلامی با حضور حد‌اکثری خویش در برنامه‌های مختلف نشان داده‌اند که همواره پشتیبان ولایت فقیه و آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول