اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور دبیر ستاد زکات کشور انجام شد

مانور دومین کاروان زکات گلستان در کلاله

خبرگزاری فارس: مانور دومین کاروان زکات گلستان در شهرستان کلاله برگزار شد.

مانور دومین کاروان زکات گلستان در کلاله

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان دومین مانور زکات گلستان با حضور دبیر ستاد زکات کشور، فرماندار کلاله، رئیس کمیته امداد شهرستان کلاله، مسئولان ستاد زکات گلستان و جمعی از مسئولان شهرستانی در کلاله برگزار شد.

دبیر ستاد زکات کشور در حاشیه این مانور اظهار داشت: شهرستان کلاله یکی از شهرستان‎های ممتاز در بحث جمع‎آوری زکات است.

حسین نبی‎لو با تقدیر و تشکر از همه فعالان عرصه زکات در استان گلستان خاطر نشان کرد: در بحث جمع‎آوری زکات کلاله رتبه اول کشوری را دارد و در سال گذشته یک میلیارد و 150 میلیون تومان در این شهرستان زکات جمع‎آوری شده است.

وی با تاکید بر اینکه مردم کلاله در توجه به پرداخت زکات در سطح کشور نمونه هستند ابراز داشت: با توجه به اینکه امروز برنامه کاری بسیار فشرده‎ای را در پیشرو داشته‎ام بر خود لازم دیدم برای تقدیر و تشکر از این مردمان همیشه در صحنه برای لحظاتی به این شهرستان سفر و در این مانور حضور داشته باشم.

دبیر ستاد کشور با اشاره به اینکه امسال پیش‎بینی می‎شود 2 میلیارد تومان در این شهرستان زکات جمع‌آوری شود تصریح کرد: 93 میلیارد تومان در سال گذشته در سطح کشور زکات جمع‎آوری شده است که 60 میلیارد تومان آن برای احداث 4 هزار 29 پروژه عمرانی بهسازی در نقاط محروم هزینه شده است.

نبی‎لو با اشاره به اینکه پیش‎بینی می‎شود برای سال جاری 150 میلیارد تومان زکات در سرار کشور جمع‎آوری شود یادآور شد: دولت امسال برای تشویق پرداخت زکات 100 میلیارد تومان اعتبار به این بخش تخصیص داده است.

در این مانور 70 دستگاه نیسان زکات جمع‎آوری شده مردم شهرستان کلاله شامل غلات، حبوبات، احشام و ... برای ترویج پرداخت زکات حمل‎ و در سطح شهر مانور دادند.

انتهای پیام//د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول