اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

جایگاه خبرنگاران در بیان بدون حب و بغض مسایل است

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت: جایگاه و محبوبیت خبرنگاران صادق و متعهد در ارایه نقدها و انتقادهای دلسوزانه و حرکت‌های بدون حب و بغض است.

جایگاه خبرنگاران در بیان بدون حب و بغض مسایل است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری عصر امروز در نشست با جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه در اردبیل اظهار داشت: ما یقین داریم که خبرنگاران به عنوان قشر آگاه و مغز متفکر جامعه یک اهرم تقویتی و قدرت‌آفرین در انجام مسئولیت‌ها و مأموریت‌ها هستند که هر مدیر به قدر توان و تفکر خود و ایمان به این حوزه می‌تواند از این ظرفیت بهره‌برداری کند.

وی تصریح کرد: اگر اصحاب قلم و رسانه‌ها و مطبوعات به دور از حاشیه‌ها طرح مسایل جانبی و بی‌فایده، پرهیز از غرض‌ورزی‌ها و حب و بغض‌های شخصی به وظیفه ذاتی خود عمل کنند به یقین حرکت اصلاحی جامعه اتفاق افتاده و حرمت‌ها و جایگاه‌ها حفظ می‌شود.

بدری در ادامه خاطرنشان کرد: جامعه ما در ادامه مسیر خدمت‌رسانی و عمل به تکلیف نیاز به ابزارهای حمایتی و روشنگرانه دارد که رسانه‌ها می‌توانند بهترین ابزار در این حوزه باشند.

به گزارش فارس، شهردار اردبیل نقد سازنده مطبوعات و خبرنگاران را در مرحله اول به نفع مدیران برای اصلاح الگوها و برخی رفتارهای تنش‌آفرین توصیف کرد و ادامه داد: مدیری که به رسانه‌ها اهمیت قائل بوده و آنها را از جنس خود می‌داند به یقین تلاش می‌کند تا با همسویی و هم هدف شدن با اصحاب رسانه از قافله پیشرفت و توسعه عقب نماند.

وی حضور آگاهانه و تحلیل‌ها و نقدهای مشوقانه خبرنگاران را ابزاری برنده در ارایه خدمات بهتر و مطلوب‌تر توصیف کرد و بیان داشت: شایسته آن است که رسانه‌ها حتی به اندازه سر سوزن از مواضع خود عقب‌نشینی نکنند بلکه سعی کنند محکم و معتقد در مسیر اصلاح جامعه گام بردارند.

این مسئول گفت: شهرداری در حد توان و بضاعت خود سعی کرده است یاریگر خبرنگاران و اصحاب رسانه بوده و بی‌ادعا و بی‌ریا در حد وسع و توانش از این قشر زحمتکش حمایت مادی و معنوی داشته باشند.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول