اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم:

خبرنگاران در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش مؤثری دارند

خبرگزاری فارس: شهردار قم نقش خبرنگاران را در تحقق فرمان مقام معظم رهبری چه در بعد شعار امسال و چه در بعد موضوع اقتصاد مقاومتی مهم و مؤثر ارزیابی کرد.

خبرنگاران در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش مؤثری دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم محمد دلبری یکشنبه شب در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار که از سوی شهرداری قم و با مشارکت پیمانکاران مونوریل قم برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: شهید صارمی در 17 مرداد سال 77 در حالی که در مأموریت خبرنگاری انجام وظیفه می‌کرد به شهادت رسید.

وی با اشاره به حدیثی از امام حسن مجتبی (ع) مبنی بر اینکه اگر خداوند متعال را در نظر بگیریم خدا همه اشیاء را بنده ما قرار می‌دهد خاطر نشان کرد: خبرنگاران در این کسوت و رسالت سنگین و ما نیز در مسئولیت‌های خود باید همواره خدا را ناظر بر اعمال خود بدانیم.

شهردار قم با بیان اینکه اگر خدا را ناظر بر اعمال خود بدانیم ما در کار خود از آنچه در توان داریم دریغ نخواهیم کرد گفت: خبرنگاران هم موضوعات، رسالت کاری و منشور اخلاقی خود را مورد تأثیر موضوعات سیاسی قرار نخواهند داد و جزو واقعیت و چیزی که به نفع کشور، نظام و مردم است را منعکس نخواهند کرد.

وی نقش خبرنگاران را در تحقق فرمان مقام معظم رهبری چه در بعد شعار امسال و چه در بعد موضوع اقتصاد مقاومتی مهم و مؤثر ارزیابی کرد و گفت: خبرنگاران باید نسبت به توجیه مردم در خصوص اهمیت اینکه ما باید امروز بیش از پیش سخنان مقام معظم رهبری را فرا راه خود قرار دهیم تلاش کنند.

دلبری تاکید کرد: باید توجه کنیم که این بیانات را تفسیر به رأی نکنیم و آن چیزی که واقعیت است در همه امور چه در کار و چه در زندگی ملاک عمل قرار دهیم.

وی در پایان توفیق همه خدمت‌گزاران به زائران و مجاوران شهر کریمه اهل بیت (ع) و خدمت صادقانه را برای همه مسئولان مسئلت کرد.

گفتنی است پیش از این مراسم بوستان خبرنگار قم با حضور شهردار و نماینده مردم قم در مجلس و برخی دیگر از مسئولان استان در مساحت 17 هزار مترمربع و با هزینه‌ 7 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول