اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس:

کانون خبرنگاران فومن تشکیل شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی تشکیل کانون خبرنگاران فومن را ضروری دانست.

کانون خبرنگاران فومن تشکیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، ناصر عاشوری عصر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران این شهرستان با تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاری شغل نیست بلکه هنری متعالی و دارای ظرافت خاص و حساس است.

وی تصریح کرد: خبرنگاران مسلمان نباید ریختن آبروی کسی را هدف خود قرار دهند زیرا آبروی یک مسلمان از آبروی خانه خدا بالاتر است.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با بیان اینکه نباید گرامیداشت خبرنگاران کشورهای مسلمان مانند مصر و لبنان که درگیر جنگ هستند فراموش شود، گفت: درب فرمانداری و ادار‌ه‌های فومن به سوی خبرنگاران باز باشد و با نگاه همکاری و برطرف کردن مشکلات با رسانه‌های گروهی این شهر فعالیت مطلوب داشته باشند و کارهای عمرانی را زمانی که به مرحله اجرا رسید و به یقین تبدیل شد خبرنگاران را با جزئیات روند کار آگاه کنند.

وی با بیان اینکه مردم گیلان دیگر نباید نگران همدلی و همکاری نمایندگان گیلان باشند، افزود: در دوره‌های گذشته مردم گیلان از نبود همدلی و وحدت نمایندگان استان گله‌مند بودند و در این دوره نمایندگان از ابتدای آغاز فعالیت، همدلی، وحدت و یکپارچگی را در بین خود ایجاد کرده‌اند که در آینده شاهد اقدام‌های خوبی برای توسعه استان خواهیم بود.

عاشوری تشکیل کانون خبرنگاران فومنی را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: ساماندهی و جمع‌آوری اطلاعات فردی و حرفه‌ای خبرنگاران فومن باید توسط شورای روابط عمومی این شهر صورت گیرد و این شورا تشکیل این کانون را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول