اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج تشریح کرد

نقش ارزشمند خبرنگاران برای تحقق آرمان‌های انقلاب

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج گفت: رسانه‌ها و خبرنگاران متعهد ایرانی نقش بسیار مهمی در تحقق آرمان‌های انقلاب داشتند که بی‌نظیر است.

نقش ارزشمند خبرنگاران برای تحقق آرمان‌های انقلاب

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله پورمظاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی هجمه‌های بسیار سنگینی علیه حرکت انقلابی ملت ایران از سوی شرق و غرب اعمال شد.

وی تصریح کرد: غربی‌ها در همان نخستین روزهای انقلاب به صراحت تاکید کردند که اجازه توسعه و موفقیت انقلاب ایران را نخواهند داد و برای تحقق این هدف شوم حتی جنگی هشت سال و تمام عیار را علیه ما به راه انداختند.

نماینده مردم در شورای اسلامی شهر کرج ادامه داد: طی بیش از 3 دهه که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد، اقشار مختلف جامعه هر چه در توان داشتند را برای موفقیت و پیروزی انقلاب در همه صحنه‌ها به میدان آوردند.

پورمظاهری تاکید کرد: در این میان نقش خبرنگاران و رسانه‌های متعهد و انقلابی بسیار پررنگ و اثربخش است که نمی‌توان از کنار آن به راحتی عبور کرد.

وی گفت: در این مدت بارها از سوی دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی موانعی در مسیر انقلاب ایجاد شد که لازم بود مردم برای موانع و سختی‌ها به میدان بیایند، در این موارد رسانه‌ها بودند که با انتشار گزارش‌ها و اطلاع‌رسانی صحیح به مردم آنها را آگاه و آماده حضور در میدان کردند.

نقش تاثیرگذار رسانه‌های ولایی در خنثی‌سازی فتنه 88

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به فتنه 88 تاکید کرد: در رخدادهای ناگواری که پس از دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روی داد، دشمنان خارجی و عوامل فریب‌خورده آنها در داخل به صورت آشکار برای براندازی نظام توطئه می‌کردند.

پورمظاهری بیان داشت: در این شرایط اگر رسانه‌های انقلابی و ولایی با بصیرت عمل نکرده و مردم را از توطئه دشمنان آگاه نمی‌کردند، به طور قطع آتش فتنه به این راحتی خاموش نمی‌شد.

وی افزود: به طور کلی طی 3 دهه اخیر رسانه‌ها و خبرنگاران عملکرد مثبتی داشته و برای تحقق آرمان‌ها و اهداف انقلاب خوب عمل کردند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج متذکر شد: البته اشکال در همه جا وجود دارد و فضای رسانه‌ای نیز از این امر مستثنی نیست، اما مهم این است که اکثریت خبرنگاران و اصحاب رسانه پایبند به اصول و ارزش‌های اسلام و نظام هستند.

پورمظاهری در پایان با اشاره به مشکلات و سختی‌های کار خبرنگاری تاکید کرد: مسئولان باید برای رفع این مشکلات برنامه‌ریزی کرده تا خبرنگاران بدون دغدغه به انجام وظائف و مسئولیت‌های خطیر و حساس خود بپردازند.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول