اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار کاشان:

خبرنگاران جهادگران فرهنگی هستند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ویژه کاشان گفت: در ساختار حکومت اسلامی فعالیت رسانه جهاد فرهنگی و خبرنگاران به عنوان فعالان این عرصه، جهادگران فرهنگی به شمار می‌روند.

خبرنگاران جهادگران فرهنگی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، محمد رضوان‌نژاد یکشنبه‌شب در جمع خبرنگاران با تبریک روز اصحاب رسانه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه خبر و اطلاع‌رسانی اظهار داشت: به منظور حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا رسانه‌های کشور باید همسو و هماهنگ با نظام جمهوری اسلامی حرکت کنند.

وی انعکاس صحیح اخبار و رخدادها در جامعه و نیز ارائه راهکارهای اصلاحی را از دیگر وظایف خبرنگاران دانست و افزود: در مقابل انجام رسالت خبرنگاران، مسئولان نیز باید خبرنگاران را به عنوان مشاوران و افراد دلسوزی که پل ارتباطی بین مردم و مسئولان بوده در نظر گیرند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ویژه کاشان بیان داشت: نقش و رسالت رسانه‌های کشور در شرایط امروز که فناوری‌های جدید و ارتباطات رسانه‌ای دنیا را تبدیل به دهکده جهانی کرده بسیار حساس‌تر و خطیرتر است و می‌طلبد خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه با کسب دانش روز با قلم و اندیشه خود در برابر تهاجمات دشمن بایستند.

به گفته وی در شبیخون فرهنگی و جنگ نرم امروز دشمن خبرنگاران در خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی قرار دارند و باید با هوشیاری و بصیرت رسالت و وظیفه اسلامی خود را به درستی انجام دهند.

وی با تشریح جایگاه خبرنگاران در عرصه‌ها و دوره‌های مختلف عنوان کرد: همان گونه که خبرنگاران در تمامی صحنه‌ها و فتوحات رزمندگان اسلام طی مدت هشت سال دفاع مقدس، نقش مهم و حساس خود را برای اطلاع‌رسانی به دنیا به خوبی به نمایش گذاردند امروز نیز رسانه‌های کشور باید در میدان عملیات تمام عیار با رسانه‌های استکباری جهان مقابله کنند.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول