اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتستان:

خبرنگاران حلقه اتصال مردم و مسئولان هستند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتستان گفت: نقش خبرنگاران در جامعه بسیار حساس است و این عزیزان در واقع حلقه اتصال مردم و مسئولان هستند.

خبرنگاران حلقه اتصال مردم و مسئولان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان بخشعلی دهقائدی بعد از ظهر امروز در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین و اساس‌‌ترین مباحث امروز رشد جمعیت جوان ماهر و تحصیل‌کرده در کشور است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: امروز ایرانی جوان را شاهد هستیم اما در 30 سال آینده اگر برخی سیاست‌هایی چون کنترل جمعیت و از این قبیل اجرا شود جمعیت پیر رشد پیدا می‌کند که این موضوع کشور را با مشکلاتی مواجه می‌کند چرا که جمعیت پیر نیازمند خدمات بسیار نسبت به جمعیت جوان است.

وی با بیان اینکه رشد جمعیت پیر در جامعه معضلات بسیاری را به همراه داشته و هزینه‌ها را نیز در جامعه افزایش می‌دهد بیان داشت: اگر همین رشد تدریجی کنونی ادامه داشته باشد باید نگران افزایش جمعیت پیر باشیم و در آینده دیگر شاهد این جمعیت جوان نخواهیم بود.

دهقائدی اضافه کرد: رشد و توسعه میهن اسلامی در گرو افزایش جمعیت جوان کشور است و مسئولان در برنامه‌های خود باید به این مهم توجه داشته باشند.

این مسئول یادآور شد: امروز شرایط جهان اسلام به افزایش جمعیت جوان کشور نیاز دارد و تسخیر آینده و توسعه بیش از گذشته کشور در گرو توجه به اندیشه‌های پیشرو و سازنده جوانان است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتستان اذعان داشت: بیان خدمات دولت به مردم از مسائل مهمی است که در آگاهی مردم و جذب رضایت ایشان بسیار مؤثر است و هفته دولت فرصت بسیار مناسبی است که مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید از آن بهره‌ ببرند.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در هفته دولت شاهد حضور فرماندار و مجموعه اجرایی شهرستان دشتستان در بخش‌های تابعه و بررسی مشکلات بخش‌ها از نزدیک خواهیم بود.

دهقائدی تصریح کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم ولی‌نعمت مسئولان هستند و از مسئولان می‌خواهیم در تمامی اقدامات خود مسئولان را در رأس امور قرار دهند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتستان افزود: اطلاع‌رسانی در ارتباط با اقدامات صورت گرفته از مسائل مهمی است که مسئولان باید برای آگاهی مردم به آن توجه داشته باشند و با همکاری رسانه‌های دلسوز و فعال شهرستان مردم را در جریان امور قرار دهیم.

دهقائدی با اشاره به نقش رسانه‌ها در رشد و توسعه کشور افزود: خبرنگاران نقش مهمی در توسعه و پیشرفت دارند و در واقع حلقه اتصال مردم و مسئولان هستند که باید جایگاه این قشر تقویت شود.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول