اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

حضور خبرنگاران مازندرانی در سفرهای خارجی افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران بر افزایش حضور خبرنگاران در سفرهای خارجی مدیران استانی تاکید کرد.

حضور خبرنگاران مازندرانی در سفرهای خارجی افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد، سیدعلی اکبر طاهایی یکشنبه شب در آیین نکوداشت خبرنگاران مازندرانی در مجتمع آموزشی رفاهی نفت محمودآباد با بیان اینکه در سفرهای اخیر مدیران مازندرانی به خارج از کشور یک خبرنگار حضور داشته، گفت: سفر بعدی مدیران مازندرانی آذرماه سلیمانیه عراق است که این بار از اتاق بازرگانی می‌خواهیم دو خبرنگار را به این سفر بفرستد.

وی با بیان اینکه محدودسازی رسانه‌ها یک فرصت از مدیران می‌گیرد، بیان داشت: از مشکلات و دغدغه‌های خبرنگاران اطلاع داریم و تا جایی که توان داشته باشیم درصدد برطرف آنها هستیم.

طاهایی با اعلام اینکه در بودجه سال جاری هیچ اعتبار فرهنگی برای دولت در نظر گرفته نشده است، یادآور شد: با این حال تلاش کردیم اعتبار مورد نیاز برای تجلیل از خبرنگاران در سال ‌جاری را به نحوی تامین کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه تجلیل باید به همراه توانمندسازی صورت گیرد، تصریح کرد: باید تجلیل از رسانه‌ها که یک سال کاری با مدیران استانی پای کار بوده‌اند به نحو شایسته صورت گیرد.

استاندار مازندران با بیان اینکه تفاوت رسانه‌های دینی و ارزشی در کشور ایران با رسانه‌هایی در خارج از کشور که کاری جزء تفرقه افکنی ندارند وجود دارد، اذعان داشت: تفاوت‌ها موجب می‌شود که نقش رسانه‌ها به خوبی مشخص شود.

انتهای‌ پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول