اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قم در مجلس:

خبرنگاران مسئولان را منصفانه نقد کنند/ مخالف توقف پروژه مونوریل هستیم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قم در مجلس گفت: خبرنگاران باید هم مشکلات مردم را به گوش مسئولان برسانند و هم مسئولان را مورد نقد منصفانه قرار دهند.

خبرنگاران مسئولان را منصفانه نقد کنند/ مخالف توقف پروژه مونوریل هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم احمد امیرآبادی یکشنبه شب در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار که از سوی شهرداری قم برگزار شد با تبریک روز خبرنگار خطاب به خبرنگاران گفت: امیدوارم خدا به شما توفیق دهد و بتوانید در راه شهدا قدم بردارید و راه شهدا را ادامه دهید و به مردم خدمت کنید.

وی نقش خبرنگاران را در عرصه دفاع مقدس در اطلاع‌رسانی و انتقال حماسه‌ها و رساندن رشادت‌های سربازان انقلاب اسلامی به گوش مردم بی‌بدیل دانست و اظهار کرد: شهدای خبرنگار هم جزو کسانی هستند که در دوران دفاع مقدس با رشادت جنگیدند و هم به وظیفه اصلی خود عمل کردند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خبرنگار زبان گویای مردم است خاطر نشان کرد: خبرنگاران باید هم مشکلات مردم را به گوش مسئولان برسانند و هم مسئولان را مورد نقد منصفانه قرار دهند.

وی با بیان اینکه مسئولان بعضاً در کارهای مدیریتی خود و اموراتی که پیش می‌برند بدون اشکال نیستند یادآور شد: مسئولان باید از سوی خبرنگاران مورد نقد قرار گیرند تا بتوانند امور را اصلاح کنند.

امیرآبادی با مهم خواندن این وظیفه خبرنگاران تاکید کرد: خبرنگاران باید مسائل و مشکلات اصلی مردم از جمله مسائلی همچون اشتغال، گرانی و تورم که از مسائل روز کشور ما است را مورد توجه قرار دهند.

وی با بیان اینکه در شهر قم بیش از 200 خبرنگار در حال فعالیت است تصریح کرد: انتظار ما از خبرنگاران استان بیش از آن چیزی است که هم‌اکنون وجود دارد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همین طور که کیفیت اضافه می‌شود باید به افزایش کمیت هم توجه شود ابراز داشت: خبرنگاران باید همواره سعی کنند حقایق را بنویسند و دنبال دفاع از حق و مبارزه با باطل باشند که این وظیفه اصلی خبرنگار است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اینکه از خبرنگاران خواست مسئولان را در اجرای پروژه‌های شهری مورد حمایت قرار دهند خاطر نشان کرد: هر پروژه‌ای که در شهر آغاز می‌شود برای اجرای آن مطالعاتی صورت گرفته و اعتباراتی نیز برای آن پیش‌بینی شده است.

امیرآبادی با بیان اینکه این پروژه‌ها معمولاً بر اساس یک خرد جمعی اجرایی می‌شود یادآور شد: پروژه‌هایی که شهرداری در برنامه‌های خود دارد در کمیسیون‌ها و کمیته‌های مختلف مورد بررسی قرار می‌گیرد و درباره آن تصمیم‌گیری می‌شود.

وی از خبرنگاران و رسانه‌های استان خواستار حمایت از اجرای پروژه مونوریل قم شد و تاکید کرد: مجمع نمایندگان قم از پروژه منوریل قم حمایت می‌کند و مخالف توقف این پروژه است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر ایرادی در اجرای پروژه مونوریل است باید آن ایراد را رفع کنیم تصریح کرد: اینکه برخی بر توقف اجرای پروژه تاکید دارند صحیح نیست بلکه باید این پروژه ادامه پیدا کند و به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول