اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد

بهره‌مندی 50 هزار مددجو از خدمات کمیته امداد استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در حال حاضر 50 هزار مددجو از خدمات کمیته امداد استان زنجان استفاده می‌کنند.

بهره‌مندی 50 هزار مددجو از خدمات کمیته امداد استان زنجان

بهرام ولیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به فلسفه وجودی کمیته امداد اشاره و کمیته امداد را نهادی عنوان کرد که زیر نظر مقام معظم رهبری فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به بحث خدمت‌رسانی و نوع‌دوستی مردم کشور افزود: در حال حاضر فقر مطلق از جامع رخت بسته و فقر نسبی در مناطق روستایی که وجود دارد، نیز در تسلط کمیته امداد است.

وی همچنین با اشاره به رویکردهای کمیته امداد در دهه پیشرفت و عدالت و در قبال محرومان و نیازمندان جامعه پیشگیری از سقوط خانواده‌ها در ورطه فقر و همچنین حفظ کرامات انسانی را از رویکردهای این نهاد عنوان کرد و افزود: نقش کمیته امداد در برابر نقش سایر دستگاه‌های اجرایی در نظام نقش راهبری شبکه عظیم مردمی است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر 44 هزار مددجو به صورت دائمی از خدمات کمیته امداد استان زنجان استفاده می‌کنند، اضافه کرد: همچنین 6 هزار نفر نیز به صورت تک خدمتی و چند خدمتی از خدمات این نهاد استفاده می‌کنند.

ولیزاده همچنین با اشاره به استفاده 50 هزار نفر از اقشار آسیب‌پذیر از خدمات کمیته امداد در طول سال افزود: در حال حاضر قریب به 5 هزار دانشجو و دانش‌آموز زیر چتر حمایتی کمیته امداد استان زنجان قرار دارند.

وی همچنین تعداد ایتام زیرپوشش کمیته امداد استان زنجان را 2 هزار و 600 نفر اعلام کرد و افزود: به منظور حمایت از این تعداد یتیم 7 هزار حامی با این نهاد همکاری دارند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول