اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زاهدان:

کمیته امداد آینده روشنی را برای مددجویان رقم زده است

خبرگزاری فارس: فرماندار زاهدان گفت: کمیته امداد در زمینه‌های مختلف به ویژه اشتغال خانواده‌های تحت پوشش آینده روشنی را به آنها نوید داده است.

کمیته امداد آینده روشنی را برای مددجویان رقم زده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد سیستان‌وبلوچستان، به مناسبت آغاز هفته ایتام و اطعام نیازمندان و میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) فرماندار شهرستان زاهدان، مدیرکل کمیته امداد استان و مدیر کمیته امداد زاهدان و جمعی از مسئولان با خانواده‌های ایتام تحت حمایت این نهاد مقدس دیدار کردند.

لطیف صادقی در این دیدار ضمن درود به روح پر فتوح حضرت امام (ره) در جمع خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان اظهار داشت: به یاری خداوند خدمات کمیته امداد، نور امیدی بر دل محرومان است و در هر جایی که مردم دچار مشکل می‌شوند حضور فعال این نهاد مقدس مشهود است و تلاش‌های آن در زمینه‌های اشتغال و مسائل فرهنگی خانواده‌ها نویدبخش آینده‌ای روشن است.

وی افزود: اگر خانواده‌ای سرپرست خود را از دست داده است بعد از خدا در کنار خود، کمیته امداد را دارد که دلسوزانه مسائل و مشکلات آنان را برطرف می‌کند.

فرماندار زاهدان در پایان بازدیدها ضمن ارج‌‌نهادن به خدمات این نهاد مقدس، تعدادی سبد کالا به ایتام اهدا کرد.

* میهمانی 200 دانش‌آموز کانون‌های پیروان ولایت بر سفره‌های آسمانی

مدیر کمیته امداد شهرستان ایرانشهر گفت: به مناسبت هفته اکرام ایتام، اعضای کانون پیروان ولایت شهرستان ایرانشهر مهمان سفره‌های آسمانی کمیته امداد این شهرستان هستند.

محمدعلی تراقویی افزود: به مناسبت هفته اکرام، ایتام بیش از 200 نفر از دانش‌آموزان کانون‌های پیروان ولایت و اوقات فراغت شهرستان ایرانشهر مهمان سفره‌های آسمانی هستند.

وی بیان کرد: بر پای سفره‌های آسمانی فرصتی مناسب برای خیرین و نیکوکاران است تا در این فریضه الهی مشارکت داشته باشند.

مدیر کمیته امداد ایرانشهر خاطرنشان کرد: خیران و نیکوکاران عضو جدانشدنی برپایی سفره‌های آسمانی هستند که با این عمل خود در برپایی سفره‌های آسمانی دنیا و آخرت را برای خود آباد می‌کنند.

تراقویی به برنامه پیش‌بینی شده در هفته اکرام ایتام اشاره کرد و گفت: توزیع سبد غذایی بین مددجویان کمیته امداد در ماه مبارک رمضان و اطعام یتیمان در کنار سفره‌های آسمانی از جمله برنامه هفته اکرام ایتام در شهرستان ایرانشهر است.

وی افزود: سفره‌های آسمانی به منظور تحقق سیره ائمه معصومین برپا می‌شود که باید این سنت حسنه پاس نگه داشته شود.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول