اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته امداد امام خمینی استان کرمان:

کمیته امداد کرمان موظف به ایجاد 14 هزار شغل برای مددجویان است

خبرگزاری فارس: سرپرست کمیته امداد امام خمینی استان کرمان گفت: کمیته امداد استان کرمان موظف به ایجاد 14 هزار و 400 شغل برای مددجویان این استان است که اعتبارات آن از محل منابع بانکی و منابع داخلی کمیته امداد و خیران تأمین می‌شود.

کمیته امداد کرمان موظف به ایجاد 14 هزار شغل برای مددجویان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، نمایشگاه دستاوردهای کمیته امداد امام خمینی با عنوان طرح "ضیافت آسمانی" و با تعداد 54 غرفه در کرمان گشایش یافت.

وحید میرزایی، سرپرست کمیته امداد امام خمینی استان کرمان شب گذشته در آیین افتتاح نمایشگاه طرح ضیافت آسمانی کمیته امداد کرمان اظهار داشت: برای نخستین سال در استان کرمان این نمایشگاه به تعداد 54 غرفه در پارک ریاضیات جنب یخدان مؤیدی برگزار می‌شود.

وی افزود: دستاوردهای کمیته امداد در ابعاد مختلف از جمله فرهنگی، مسکن، درمان و به ویژه در زمینه اشتغال و توانمندسازی در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

به گفته میرزایی از 54 غرفه موجود در نمایشگاه 44 غرفه آن مختص مددجویانی است که از تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد استفاده کرده و توانسته‌اند به استقلال اقتصادی برسند.

وی ابراز داشت: در بحث اشتغال به ویژه مشاغل خانگی سال گذشته کمیته امداد امام خمینی استان کرمان توانسته رتبه اول کشور و رتبه اول استانی را در بین دستگاه‌هایی که متولی اشتغال هستند به خود اختصاص دهد.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی استان کرمان عنوان کرد: در سال جاری با توجه به توافقنامه‌ بودجه‌ای که با کمیته امداد کشور داشته‌ایم موظف هستیم 14 هزار و 400 شغل را برای مددجویان زیر پوشش استان کرمان ایجاد کنیم.

میرزایی تصریح کرد: اعتباراتی که برای این میزان اشتغالزایی در نظر گرفته شده از محل منابع بانکی و منابع داخلی کمیته امداد است و بخشی از آن توسط خیران اشتغال صورت می‌گیرد.

وی افزود: برخی از افراد در بحث اشتغال کار خیر انجام و منابعی را در اختیار کمیته امداد قرار می‌دهند که ما این منابع را در اختیار خانواده‌های زیر پوشش خود قرار می‌دهیم و شغل پایداری را برای مددجویان خود ایجاد می‌کنیم.

میرزایی گفت: وضعیت اشتغال در کمیته امداد به این صورت است که فرد در زمان مراجعه بر اساس مشاوره شغلی که انجام می‌دهد شغلی بر اساس توانمندی او انتخاب می‌شود و پس از پرداخت تسهیلات، توسط ناظران که ما در سطح استان داریم اشتغال این افراد نظارت می‌شود.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی استان کرمان بیان داشت: کمک‌هایی که در اختیار این خانواده‌ها قرار می‌دهیم به مرور زمان حذف می‌شود و فقط مواقعی که کمک خاصی این خانواده‌ها بخواهند در اختیار آنها قرار می‌دهیم.

انتهای پیام/ل20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول