اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام کمیته امداد مازندران:

68 هزار نفر در مازندران از خدمات کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران گفت: 68 هزار نفر در مازندران از خدمات حمایتی کمیته امداد استان بهره‌مند می‌شوند.

68 هزار نفر در مازندران از خدمات کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، تیمور طهماسب‌پور صبح امروز در نشست مشترک کمیته امداد امام خمینی(ره) با سازمان‌ها و موسسات خیریه مردم نهاد این شهرستان بیان داشت: 58 هزار نفر در استان از سوی این نهاد به طور ماهانه مستمری می‌گیرند.

طهماسب‌پور با اشاره به اینکه 9 هزار دانش‌آموز و 5 هزار و 800 یتیم مددجوی کمیته امداد استان هستند، گفت: حدود 24 هزار حامی در مازندران حمایت از ایتام را برعهده دارند که تاکنون 7/6 میلیارد تومان به نیازمندان مددرسانی داشتند.

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران با اشاره به اینکه در سال گذشته 12 هزار شغل ایجاد شده، بیان داشت: 5/2 میلیارد تومان نیز به مددجویان مستمری داده شد.

این مسئول با اعلام اینکه هم‌اکنون توانمندسازی فکری و معیشتی در دستور کار این نهاد قرار دارد، یادآور شد: همچنین 4 هزار خانوار  مددجوی مازندرانی در طرح توانمندسازی فکری، آموزشی و تربیتی جای گرفتند.

وی با تاکید اینکه سازمان‌های خیریه مردم نهاد نیز بدون هیچ چشمداشتی در راه مردم و مددرسانی به آنها فعالیت دارند، تصریح کرد: خدمات ما به مددجویان به روز است و به تناسب امکانات و توان خودمان به آنها خدمت می‌کنیم.

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران اذعان داشت: در آمل به نسبت شهرهای دیگر مازندران تعامل خوبی را شاهد هستیم که باید بیش از گذشته این تعاملات افزایش یابد.

طهماسب‌پور با اشاره به اینکه اطلاعات کمیته امداد مازندران به روز است، اذعان داشت: نرم‌افزاری را در دستور کار داریم که در آن امداد محله‌ها تعریف شده البته سازمان‌های خیریه و موسسات مردم‌نهاد را در آن جای دادیم.

انتهای‌پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول