اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت 3 روز

نمایشگاه و فروشگاه ضیافت کمیته امداد ملایر گشایش یافت

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ملایر از آغاز به کار نمایشگاه و فروشگاه ضیافت کمیته امداد این شهرستان در ملایر به مدت سه روز خبر داد.

نمایشگاه و فروشگاه ضیافت کمیته امداد ملایر گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، علی کولیوند پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه و فروشگاه ضیافت کمیته امداد ملایر اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف شناساندن دستاوردها و موفقیت‌های مددجویان زیر پوشش این نهاد در 35 غرفه از دستاوردهای و توانمندی‌های افراد زیر پوشش این نهاد برگزار شده است.

وی ادامه داد: از این تعداد 25 غرفه مربوط به حوزه خودکفایی و اشتغال و مابقی مربوط به واحدها و حوزه‌های دیگر کمیته امداد شهرستان ملایر است که شامل غرفه‌های توسعه مشارکت‌های مردمی، واحد فرهنگی، حوزه حمایت و توانمندسازی، واحد مسکن و ساختمان، واحد آمار و فناوری اطلاعات، طرح اکرام ایتام و غرفه فروش انواع میز و منبت، خشکبار، محصولات باغی، کشاورزی و زنبورداری، پرورش قارچ، گلدوزی، خیاطی، کلیپ‌های تصویری و... است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ملایر افزود: غرفه فرهنگی این نمایشگاه شامل معرفی دستاوردهای کانون‌های تابستانی، استعدادهای درخشان، بازسازی جلوه‎های دفاع مقدس، ایستگاه نقاشی و برپایی مسابقه کتابخوانی است.

وی در ادامه ابراز داشت: این نمایشگاه سه روز در پارک سیفیه ملایر، جنب مسجد پارک از ساعت 7:30 دقیقه عصر تا یک بامداد آماده بازدید بازدیدکنندگان است.

کولیوند در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر، 12 هزار و 305 نفر به صورت دائمی و 10 هزار نفر به صورت موردی زیر پوشش کمیته امداد ملایر هستند.

وی در پایان سرکشی به خانواده‌های نیازمند در ماه رمضان، برگزاری جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع)، برگزاری احیای لیالی پرفیض قدر و... را از دیگر برنامه‌های کمیته امداد برشمرد و گفت: در این زمینه می‌طلبد خیران شهرستان این نهاد را در کمک‌رسانی به محرومان در ماه رمضان یاری کنند.

خاطرنشان می‌شود؛ این نمایشگاه با حضور نمایندگان ملایر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان شهرستان ملایر افتتاح شد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول