اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان:

جشن خودکفایی برای مددجویان کمیته امداد زنجان ‌برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل کمیته امداد استان زنجان گفت: جشن خودکفایی برای مددجویان کمیته امداد این استان ‌در نیمه دوم آبان ماه ‌برگزار می‌شود.

جشن خودکفایی برای مددجویان کمیته امداد زنجان ‌برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بهرام ولیزاده ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به فلسفه وجودی کمیته امداد اظهار کرد: کمیته امداد یک نهاد انقلابی است که زیر نظر نهاد رهبری فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد یکی از نهادهایی است که در روزهای نخستین پیروزی انقلاب اسلامی آغاز به فعالیت کرده است، اضافه کرد: خوشبختانه با اقداماتی که امدادگران در طول چند دهه گذشته از تاسیس کمیته امداد انجام داده‌اند، فقر مطلق رخت خود را از جامعه بسته است.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر فقر در تسلط کمیته امداد است، اضافه کرد: پیشگیری از قرار گرفتن افراد در ورطه فقر و همچنین حفظ کرامات انسانی از رویکردهای کمیته امداد است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بر اساس ابلاغ صورت گرفته دستگاه‌های خدماتی موظف هستند، هر سال 10 درصد از جامعه هدف خود را از ورطه حمایتی خود خارج کنند، افزود: خوشبختانه کمیته امداد استان زنجان بیش از تعهدات خود در این زمینه عمل کرده است.

ولیزاده با اشاره به برگزاری جشن خودکفایی برای مددجویان کمیته امداد به صورت کشوری در سال گذشته افزود: امسال نیز در نیمه دوم آبان ماه جشن خودکفایی برای تعدادی از خانوارهای کمیته امداد استان زنجان به صورت استانی برگزار می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در حال حاضر 44 هزار مددجو زیر پوشش دائم کمیته امداد هستند، افزود: همچنین 6 هزار مددجو نیز به صورت موردی از خدمات کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در ادامه با اشاره به استفاده 50 هزار نفر از اقشار آسیب‌پذیر از خدمات کمیته امداد در طول سال افزود: همچنین در حال حاضر 5 هزار دانش‌آموز و دانشجو نیز از خدمات کمیته امداد استفاده می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به برخی از طرح‌های اجرایی کمیته امداد در ماه مبارک رمضان افزود: طرح شفا، کوثر، طرح مفتاح‌الجنة، طرح اکرام ایتام و طرح اطعام افطاری از طرح‌هایی است که در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

ولیزاده با اشاره به اینکه یکی از عمده طرح‌های اجرایی کمیته امداد طرح اکرام ایتام است، افزود: شماره حسابی که حامیان می‌توانند کمک‌های خود را به آن واریز کنند، 0102981463001 نزد بانک ملی است.

وی همچنین شماره حساب ویژه برای واریز کمک در قالب طرح اطعام و افطار را نیز 0104988592006 نزد بانک ملی اعلام کرد.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول