اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه رمضان

80 درصد برنامه‌های کمیته امداد ویژه روستاهاست

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: 80 درصد برنامه‌های کمیته امداد در ماه رمضان توسط این نهاد ویژه روستاها برگزار می‌شود.

80 درصد برنامه‌های کمیته امداد ویژه روستاهاست

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عبدالمجید فرهادی صبح امروز در جلسه شورای مدیران این نهاد که به منظور هفته اکرام ایتام برگزار شد، اظهار کرد: نزدیک به 80 درصد طرح‌ها و برنامه‌های ماه مبارک رمضان در مناطق روستایی و 20 درصد در مناطق شهری توسط کمیته امداد اجرا می‌شود. 

فرهادی با دعوت از همکاران خود برای شرکت در نماز جمعه، اظهار داشت: در سخنرانی پیش از نماز جمعه این هفته برنامه‌های هفته اکرام مانند حامی‌یابی برای ایتام، افطاری برای نیازمندان و عملکرد کمیته امداد امام خمینی تشریح می‌شود تا خیرین و نیکوکاران در جریان کارهای این نهاد قرار بگیرند و به یاری ایتام و نیازمندان بشتابند. 

وی با بیان این‌که محوریت کارها و برنامه‌ها بیشتر به سمت روستاها و مناطق محروم کشیده می‌شود، گفت: در طرح‌ها و برنامه‌های ماه مبارک رمضان مانند طرح‌های افطاری و مفتاح‌الجنه سعی می‌شود که 80 درصد برنامه‌ها برای مددجویان و نیازمندان مناطق روستایی و 20 درصد برای مناطق شهری اجرا شود.

فرهادی با توضیح این‌که باید دقت بیشتری صورت گیرد تا کار باقیمانده‌ای برای پایان سال نباشد، اظهار داشت: با توجه به اینکه در دوسوم باقیمانده سال حجم فعالیت‌ها بسیار زیاد بوده، لازم است در تمامی حوزه‌ها و به ویژه در توسعه مشارکت‌های مردمی دقت بیشتری صورت گیرد و تا انتهای سال کارها به پایان رسد.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی این استان نیز در این نشست با بیان اینکه تمام ادیان به ایتام ارج نهاده‌اند. گفت: همه باید از ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم و هر آنچه در توان داریم برای یاری محرومان به کار گیریم.

ارسلان جلال‌فرد با اشاره به اینکه ارتباط با مسئولان می‌تواند با هدف پیشرفت بهتر کارها انجام شود، خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان فرصت‌های بهتری برای کمک به نیازمندان و ایتام ایجاد می‌شود و در بحث سرکشی‌ها سعی کنیم از ایتام و خانواده‌هایی که کمتر سرکشی شده بازدید به عمل آید.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول