اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد خراسان جنوبی خبر داد

رشد 40 درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام‌ خمینی (ره) خراسان جنوبی از رشد 40 درصدی کمک‌های مردمی طی سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.

رشد 40 درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد امام‌خمینی (ره) خراسان جنوبی، سید رضا حسینی با تقدیر از کمک‌های خداپسندانه مردم خیر و نیکوکار استان به این نهاد اظهار کرد: طی این مدت بالغ بر 11 میلیارد و 704 میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی در استان جمع‌آوری شده است.

وی یادآور شد: از این میزان 5 میلیارد و 798 میلیون ریال کمک مردمی در قالب صدقات، احسان دانش‌آموز، احسان زائر، کمک نقدی، کالا، طرح برکت و همچنین 5 میلیارد و 906 میلیون ریال کمک وجوه شرعی و امانی در قالب ایتام، اطعام، زکات، و کفارات جمع‌آوری شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام‌ خمینی (ره)خراسان جنوبی تصریح کرد: مبالغ جمع‌آوری شده هر کدام در سرفصل‌های مختلفی از قبیل خدمات درمانی، فرهنگی، ازدواج و مسکن مددجویان و نیازمندان هزینه می‌شود.

حسینی گفت: شماره حساب 77155 نزد بانک تجارت شعبه مرکزی بیرجند آماده دریافت کمک‌های نقدی مردم است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام‌ خمینی (ره) خراسان جنوبی نیز از اهدای 50 کمک‌هزینه ازدواج به نوعروسان تحت حمایت این مجموعه خبر داد.

علی‌اکبر نخعی یکی از رسالت‌های این نهاد را ترویج و گسترش فرهنگ اصیل اسلامی در برپایی ازدواج‌های آسان، کم‌هزینه و پایدار عنوان کرد و افزود: ازدواج جوانان می‌تواند سلامت جامعه، تقویت بنیان خانواده و آرامش و همدلی را به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول