اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) سرپل‌ذهاب:

7 هزار نفر از اهالی سرپل‌ذهاب زیرپوشش کمیته امداد هستند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) سرپل‌ذهاب گفت: دو هزار و 900 خانوار با جمعیتی معادل هفت هزار و 150 نفر زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان هستند.

7 هزار نفر از اهالی سرپل‌ذهاب زیرپوشش کمیته امداد هستند

 جبار پرنو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: در شهرستان سرپل‌ذهاب دو هزار و 900 خانوار با جمعیتی معادل هفت هزار و 150 نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان هستند. 

پرنو با بیان اینکه 365 یتیم در این شهرستان زیر پوشش هستند افزود: 511 حامی از یتیمان شهرستان حمایت می‌کند. از ابتدای ماه مبارک رمضان تا به امروز از دو هزار 700 نفر به وسیله اطعام یا سبد غذایی پذیرایی شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سرپل‌ذهاب تصریح کرد: امسال برای 100 خانوار بی‌سرپرست سه نفره در شهرستان معیشت یک ماه شامل گوشت قرمز، مرغ، خرما‌، ماکارانی، برنج و... در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به طرح اجرایی مفتاح‌الجنه در سرپل‌ذهاب خاطرنشان کرد: این طرح با کمک مسئولان و خیرین شهرستان در راستای دلجویی و کمک مالی 250 خانوار زیر پوشش در سرپل‌ذهاب اجرا می‌شود.

پرنو اجرای طرح محسنین را از طریق مسجد محور در دستور کار کمیته امداد امام خمینی(ره) سرپل‌ذهاب اعلام کرد و گفت: طرح کوثر به منظور تهیه جهیزیه برای نوعروسان زیر پوشش اجرا می‌شود.

وی تهیه 45 مورد جهیزیه را از سوی مقام معظم رهبری، 4 مورد را از سوی خیرین و 58 مورد دیگر را از طریق اعتبارات کمیته امداد عنوان کرد و گفت: جهیزیه‌های اهدایی از سفر مقام معظم رهبری در قالب چهار کالا بوده است.

پرنو با اشاره به اینکه سال گذشته 517 طرح با اعتبار 2 میلیارد و 350 میلیون تومان در زمینه اشتغال افراد بالای 18 سال زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در سرپل‌ذهاب اختصاص داده شد افزود: امسال 600 طرح از جمله طرح‌های کشاورزی، دامپروری، صنفی و صنعتی با اعتبار یک میلیون تا 10 میلیون وام قرض‌الحسنه از منابع بانکی و کمیته امداد پیش‌بینی می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: کانون ولایت در این شهرستان 200 نفر عضو دارد که در آن کلاس‌های قرآن، احکام، کلاس‌های فنی و حرفه‌ای، کامپیوتر، گل‌سازی، طرح بصیرت و ...برگزار می‌شود و در ایام ماه مبارک رمضان در هرکدام از کلاس‌ها یک جزء قرآن قرائت می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول