اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

2600 یتیم زیر پوشش کمیته امداد استان زنجان هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به همکاری 7 هزار حامی با کمیته امداد استان زنجان گفت: در حال حاضر 2600 یتیم زیر پوشش این نهاد هستند.

2600 یتیم زیر پوشش کمیته امداد استان زنجان هستند

بهرام ولیزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان به تشریح و تبیین برنامه‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان به ویژه در هفته اطعام و اکرام ایتام پرداخت.

وی با اشاره به اینکه هفته اکرام ایتام و اطعام از روز ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) تا لیالی قدر روزهای 15 تا 21 ماه مبارک رمضان را شامل می‌شود، اضافه کرد: همه ساله به مناسبت این هفته طرح‌های مختلفی توسط کمیته امداد اجرا می‌شود.

ولیزاده طرح اطعام و افطار نیازمندان و اکرام ایتام را از جمله برنامه‌های اجرایی کمیته امداد در هفته اکرام ایتام عنوان کرد و افزود: کمیته امداد به منظور جمع‌آوری کمک در قالب اجرای این دو طرح اقدام به ایجاد پایگاه‌هایی در سطح استان کرده است.

این مقام مسئول شماره حساب کمیته امداد نزد بانک ملی ویژه برای کمک حامیان و خیران به ایتام را 0102981463001 اعلام کرد و افزود: سال گذشته 7 هزار نفر با کمک 12 میلیارد ریالی مردم خیر استان زیر پوشش این طرح قرار گرفتند.

ولیزاده همچنین شماره حساب 0104988592006 نزد بانک ملی را نیز ویژه برای کمک خیران و نیکوکاران به منظور اطعام نیازمندان عنوان کرد و ادامه داد: سال گذشته در قالب طرح اطعام نیازمندان 24 هزار نفر با 110 میلیون تومان کمک مردمی زیر پوشش قرار گرفتند که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در ماه مبارک رمضان سال جاری این تعداد به 41 هزار نفر افزایش پیدا کرده، که تاکنون نیز مشارکت مردم در این زمینه مطلوب بوده است.

وی در ادامه طرح مفتاح‌الجنه (بازدید از خانوارهای نیازمند در معیت مسئولان و مدیران استانی و شهرستانی، حامیان و خیران) را از دیگر طرح‌های اجرایی این نهاد در ماه مبارک رمضان عنوان کرد و افزود: افرادی که تمایل به بازدید از خانوارهای نیازمند در قالب طرح مفتاح‌الجنه داشته باشند، می‌توانند با شماره 7286602 تماس بگیرند.

ولیزاده همچنین با اشاره به اجرای طرح محسنین در قالب حامی یابی برای خانواده‌های بد سرپرست افزود: از دیگر طرح‌های اجرایی کمیته امداد طرح رضوان برای تامین مسکن رایگان برای خانوارهای نیازمند (تهیه مسکن، اجاره، بازسازی)، طرح ماعون به منظور ایجاد اشتغال برای مددجویان این نهاد است.

وی طرح یاسین را در قالب کمک به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند، طرح فلاح در قالب گردهم‌آیی آموزشی و مذهبی و همچنین حج فقرا را در قالب جمع‌آوری کمک به منظور اعزام مددجویان به مشهد مقدس را از طرح‌های اجرایی کمیته امداد عنوان کرد و افزود: طرح رحمت نیز در قالب جمع‌آوری کمک برای زندانیان نیازمند و با همکاری ستاد دیه استان در قالب برگزاری جشن گلریزان در شهرستان‌های زنجان، ابهر و خرم‌دره اجرا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان همچنین طرح کوثر را در قالب تامین جهیزیه نوعروسان مددجو، از طرح‌های اجرایی کمیته امداد عنوان کرد و افزود: سال گذشته در قالب این طرح یک هزار و 860 جهیزیه به نوعروسان مددجو هدیه شد.

وی همچنین با اشاره به اجرای طرح شفا اضافه کرد: درحال حاضر 200 بیمار صعب العلاج زیر پوشش کمیته امداد در انتظار کمک‌های مردمی در قالب اجرای این طرح هستند.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول