اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد آبپخش خبر داد

خدمات‌رسانی مستمر به 1000 مددجوی کمیته امداد در آبپخش

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد آبپخش از خدمات‌رسانی مستمر به یک‌هزار مددجوی کمیته امداد در آبپخش خبر داد.

خدمات‌رسانی مستمر به 1000 مددجوی کمیته امداد در آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، علی‌اکبر جوکار شامگاه چهارشنبه در دیدار با مسئولان شورای اسلامی شهر آبپخش اظهار داشت: کمک به مستمندان و اقشار نیازمند جامعه ماموریت مهمی است که کمیته امداد بر عهده دارد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش خاطر نشان کرد: تامین اقلام ضروری و مواد غذایی مورد نیاز مددجویان در ایام ماه مبارک رمضان از برنامه‌های کمیته امداد به منظور تحقق این هدف است و از ابتدای ماه مبارک رمضان فعالیت‌های فراوانی در این زمینه شاهد بوده‌ایم.

وی افزود: برنج یکی از اقلام ضروری مورد نیاز مددجویان بوده و به منظور تامین برنج مورد نیاز ایشان در نخستین مرحله توزیع برنج، شاهد تقسیم بیش از 2 هزار و 200 کیلوگرم برنج بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش بوده‌ایم.

جوکار یادآور شد: تامین اقلام غذایی مورد نیاز ایشان نقش مهمی در بهبود وضعیت معیشتی ایشان دارد و در این زمینه توانسته‌ایم رضایت نسبی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) را جلب کنیم.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی مدیران کمیته امداد آبپخش تا پایان ماه رمضان این روند تداوم می‌یابد و تمامی مددجویان از این خدمات بهره‌مند می‌شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش عنوان کرد: بر اساس آخرین آمار موجود کمیته امداد آبپخش قریب به یک‌هزار مددجو را زیر پوشش قرار داده و خدمات مستمری به این افراد ارائه می‌کند.

وی افزود: برگزاری مراسم ضیافت با حضور مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی آبپخش از برنامه‌هایی است که در طول ماه مبارک رمضان صورت می‌پذیرد.

جوکار تاکید کرد: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته با دهیاران، شوراهای اسلامی و همکاران کمیته امداد آبپخش در روستاها مراسم ضیافت در برخی از روستاهای تابعه آبپخش برگزار می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش متذکر شد: طرح اکرام ایتام از برنامه‌های اساسی کمیته امداد آبپخش در ماه مبارک رمضان است و از خیرین آبپخشی می‌خواهیم کمیته امداد را در اجرای مطلوب این هدف یاری رسانند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول