اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه رمضان امسال صورت می‌گیرد

اطعام 20 هزار مددجو کمیته امداد امام استان یزد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) یزد از فراهم شدن زمینه برای اطعام بیش از 20هزار مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) توسط خیران در ماه رمضان امسال در استان خبر داد.

اطعام 20 هزار مددجو کمیته امداد امام استان یزد

محمد اکبری در حاشیه ضیافت افطاری مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) بافق در گفت‌و گو با خبرنگار فارس با موفق خواندن طرح ایتام اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در زمینه اطعام محرومان و اکرام ایتام با حمایت مسئولان استان زمینه حضور خیران و نیکوکاران در این بخش فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از 11 هزار مددجو در طرح اطعام و اکرام ایتام کمیته امداد امام خمینی(ره) شرکت داشتند، افزود: در رمضان امسال نیز زمینه اطعام بیش از 20 هزار مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره ) توسط خیران استان فراهم شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) یزد خاطر نشان کرد: با اجرای این طرح انتظار می‌رود هر خانواده یزدی حداقل اطعام یک نیازمند را بر عهده بگیرد.

وی تصریح کرد: 8 هزار حامی حمایت مادی و معنوی بیش از 2 هزار یتیم را در استان یزد بر عهده دارند که در طول ماه رمضان به ویژه در هفته اکرام ایتام، پایگاه‌های حامی یابی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فعال شده است تا زمینه حضور حامیان بیشتری فراهم شود.

اکبری برگزاری جشن‌های ویژه رمضان که به صورت ایجاد نمایشگاه‌ها و پایگاه‌های حامی یابی در مکان‌های مختلف استان اجرا می‌شود را از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) یزد در زمینه جذب مشارکت‌های مردمی عنوان کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد همچنین با اشاره به رتبه برتر کشوری استان در جمع آوری صدقات بیان داشت: با برگزاری نشست‌هایی که با تشکل‌های مختلف استان انجام گرفته است، امسال نیز زمینه حضور خیران به ویژه در ماه مبارک رمضان فراهم شده و انتظار می‌رود رقم ریالی خوبی نیز جمع‌آوری شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع اشتغال مددجویان یادآورشد: در سال جاری زمینه ایجاد 5 هزار فرصت شغلی برای مددجویان فراهم شده است.

اکبری خاطر شان کرد: به منظور تحقق این امر و اجرایی شدن آن، تفاهم‌ نامه‌های لازم انعقاد شده و اعتبارات آن هم در کمیته امداد و سیستم بانکی عملیاتی شده است که با حمایت مسئولان در استان و شهرستان‌ها، اشتغال مددجویان مدیریت می‌شود.

وی خواستار همکاری و مشارکت آحاد مردم و خیران و نیکوکاران برای محرومیت‌زدایی از قشر آسیب‌پذیر جامعه به ویژه در ماه مبارک رمضان شد.

انتهای‌پیام /ن.3/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول