اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:

بدون خبرنگار هیچ واقعه‌ای جاودان نمی‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد، مسئولان را ناتوان از جبران واقعی زحمات خبرنگاران دانست و گفت: بدون خبرنگار هیچ واقعه‌ای جاودان نمی‌شود.

بدون خبرنگار هیچ واقعه‌ای جاودان نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عبدالمجید فرهادی صبح امروز در جمع خبرنگاران با تبریک روز خبرنگار و تسلیت شهادت شهید محمود صارمی اظهار کرد: اگر خبری در گوشه‌ای از این استان به وقوع بپیوندد و خبرنگاری آنجا نباشد، این خبر هرگز موجودیت پیدا نمی‌کند و در نطفه خفه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:‌ نقش خبرنگاران در جامعه کنونی ما دقیقا همان نقشی است که حضرت زینب در واقعه کربلا داشت و به خوبی نقش یک خبرنگار را برای حفظ اسلام و دین خدا ایفا کرد.

وی با بیان اینکه همه بزرگان ما از جمله مقام معظم رهبری، جایگاه رسانه و خبرنگار را با ارزش می‌دانند، گفت: به فرموده بزرگان و علما، خبرنگاران لحظات نابودشدنی را جاودانه می‌کنند و این کار، کار کوچکی نیست.

فرهادی ادامه داد: حق‌گویی و گفتن واقعیت‌ها از ویژگی‌های یک خبرنگار خوب است زیرا پیامبر اسلام (ص) می‌فرماید که حق را بگویید و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت‌گری نهراسید.

مدیرکل کمیته امداد به دو لبه بودن نقش رسانه‌ها در جامعه اشاره کرد و گفت: خبرنگاران هم می‌توانند یک جامعه را به انحراف بکشانند و هم می‌توانند منبع پیشرفت، توسعه و سعادت یک جامعه باشند.

وی در بخش دوم صحبت‌های خود جامعه تحت حمایت این نهاد در کهگیلویه و بویراحمد را 96 هزار و 314 نفر اعلام کرد و ادامه داد: از این تعداد، 18 هزار و 622 نفر دانش‌آموز و دانشجو و 7 هزار و 970 نفر یتیم و بی‌سرپرست هستند.

فرهادی تصریح کرد: از حدود دو سال پیش سیاست کمیته امداد از مستمری‌بگیری صرف به توانمندسازی خانواده‌ها تغییر کرده که این موضوع افزایش عزت نفس و کرامت مددجویان را بدنبال خواهد داشت.

این مسئول حمایتی در کهگیلویه و بویراحمد مستمری‌‌بگیری را شایسته نظام جمهوری اسلامی و مردم ایران ندانست و تاکید کرد: از آنجا که ادامه و تداوم سیاست مستمری‌بگیری به صلاح نبود، کمیته امداد با جدیت به بحث اشتغال و توانمند کردن خانواده‌ها وارد شده و امسال نیز با جدیت برنامه‌های خود را ادامه می‌دهد.

وی ابراز داشت: این نهاد در سال گذشته رتبه اول ایجاد اشتغال را در این استان کسب کرده و امسال نیز بیشترین سهم اشتغال‌زایی به کمیته امداد در این استان واگذار شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بدون شک انجام این تعهدات ممکن نبود جز با همکاری همه امدادگران، مردم، سایر ادارات، شخص استاندار و مهم‌تر از همه رسانه‌ها.

وی با تقدیر از استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شاید به جرأت بتوان گفت در هیچ استانی تا این حد استاندارش نسبت به اجرای طرح‌های اشتغالی و هماهنگی دستگاه‌ها و بانک‌ها دغدغه نداشته است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول