اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی

برنامه‌های گرامیداشت روز خبرنگار در خراسان‌شمالی اعلام شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی برنامه‌های گرامیداشت روز خبرنگار در 17 مرداد ماه سال جاری را تشریح کرد.

برنامه‌های گرامیداشت روز خبرنگار در خراسان‌شمالی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی، حسین ثابت‌قدم‌وحید اظهار کرد: به مناسبت این روز شورایی متشکل از خانه مطبوعات، استانداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین ادارات و نهادهای اجرایی استان و روابط عمومی آنان تصمیم گرفتند برای خبرنگاران فعال در نشریات مکتوب، خبرگزاری‌ها و صدا و سیمای استان مراسم گرامیداشت و تجلیل از آنان برگزار کنند.

وی اضافه کرد: در این شورا تصمیم گرفته شد که در روز 17 مرداد نشستی با حضور خبرنگاران و استاندار خراسان‌شمالی در محل استانداری صورت پذیرد.

ثابت‌قدم‌وحید تصریح کرد: هم‌زمان با روز خبرنگار جمعی از مسئولان استانداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای عرض تبریک روز خبرنگار با مسئولان و خبرنگاران تمام حوزه‌های مطبوعاتی دیدار خواهند کرد. 

وی همچنین از برپایی جشنواره‌ای توسط خانه مطبوعات استان برای تجلیل از خبرنگاران در همان روز خبر داد و گفت: مراسم افطاری نیز با حضور خبرنگاران و شماری از مسئولان اجرایی و مطبوعاتی استان برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی یادآور شد: در همان روز تمام نهادها و ادارات اجرایی استان به صورت ویژه از خبرنگاران حوزه مطبوعاتی خود تجلیل خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل تقارن روز 17 مرداد با شب‌های قدر تصمیم گرفته شد که برگزاری مراسم جشنی با حضور خبرنگاران و خانواده‌های آنان در بعد از عید فطر برگزار شود.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول