اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی مجمع نمایندگان خراسان‌شمالی:

خبرنگاران از سر "سوز درون" وارد عرصه اطلاع‌رسانی شده‌اند

خبرگزاری فارس: سخنگوی مجمع نمایندگان خراسان‌شمالی با گرامیداشت یاد محمود صارمی روز خبرنگار را به عموم خبرنگاران خاصه خبرنگاران خراسان‌شمالی تبریک و اظهار کرد: خبرنگاران از سر سوز درون و عشق وارد عرصه اطلاع‌رسانی شده‌اند.

خبرنگاران از سر "سوز درون" وارد عرصه اطلاع‌رسانی شده‌اند

قاسم جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه کار خبرنگاران ماهیتا سخت است، گفت: ‌خبرنگاران با وجود تمام سختی‌ها که در انجام رسالت خود دارند، پا در میدان گذاشته و تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران با وجود اینکه از لحاظ اقتصادی کار خبری برایشان صرفه اقتصادی ندارد، پای کار هستند، افزود: حتی در بهترین وضعیت حقوق خبرنگاران از بسیاری از حقوق افراد در سطح متوسط نیز پایین‌تر است.

جعفری اظهار کرد: البته خبرنگاران بیشتر از آنکه انگیزه اقتصادی داشته باشند بیشتر از سر سوز درون و عشق به کار وارد این عرصه شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه خبرنگاران لازم است تا قدر خود را به خاطر رسالتی که داشته بدانند، گفت:‌ هرچه دقت در کار خبری بیشتر باشد، به طور حتم تأثیرگذاری آن بیشتر خواهد شد.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خبرنگاران عموماً امانت‌دار هستند، یادآور شد: خداوند نیز به قلم سوگند یاد کرده و این شأن و جایگاه قلم و کار رسانه‌ها را می‌رساند.

وی یاد خبرنگاران شهید که در لحظه‌های مقاومت افتخارات لشکریان اسلام را ثبت و ضبط کردند، گرامی داشت و گفت:‌ روز خبرنگار بهانه‌ای برای پاسداشت تلاش‌های خبرنگاران در طول یک سال بوده و امیدواریم مسئولان هم به این قشر توجه بیشتری کنند.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول