اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آبادان در مجلس:

خبرنگاران حقیقت را منطبق با دیدگاه‌های وجدانی دریابند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: خبرنگاران باید مسیر پیش‌روی حقیقت و واقعیت را منطبق با دیدگاه‌های وجدانی خود بپیمایند.

خبرنگاران حقیقت را منطبق با دیدگاه‌های وجدانی دریابند

سیدحسین دهدشتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: یادمان باشد که روز خبرنگار به‌مناسبت سالگرد شهادت "شهید رهبر" خبرنگار آزاده آبادانی است که با الگوی تعهد و وجدان کاری همچنین مسئولیت‌پذیری، مهم‌ترین بخش وجودی خود یعنی جانش را فدای اهداف متعالی و والای جامعه و کشوری کرد.

وی افزود: این شهید بزرگوار برای ما و همه مردم به‌ویژه قشر خبرنگار، الگویی با اخلاص و با وجدان است که تنها واقعیت‌ها را انعکاس داده و سرانجام در همین مسیر پرفراز و نشیب به درجه رفیع شهادت نائل شد.

نماینده مردم آبادان در مجلس عنوان کرد: آنچه که خبرنگاران را نسبت به تعهداتشان حساس‌تر می‌کند درستی عمل و کارشان است که البته این امر بسیار مهم و ارزشمند است.

وی با بیان اینکه وظیفه خبرنگاری سنگین است به شرط آنکه خبرنگار واقعی به وظایف محول شده بر عهده‌اش به درستی عمل کند، گفت: خبرنگار باید مسیر پیش‌روی حقیقت و واقعیت را منطبق با دیدگاه‌های وجدانی خود بپیماید و در این مسیر کوچک‌ترین ترس و دلهره‌ای به خود راه ندهد.

دهدشتی ادامه داد: در این مسیر مسئولان نیز باید گام به گام با خبرنگاران پیش آمده و آنان را مورد حمایت مالی و مادی قرار دهند تا تأمین معیشت و درآمد، سد راهی برای پیشرفت حرفه کاری آنها نشود.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول