اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های چهارمحال و بختیاری:

نگاه نافذ خبرنگاران چهره واقعی تبلیغات دشمن را نمایان می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های چهارمحال و بختیاری گفت: نگاه نافذ خبرنگاران و اصحاب رسانه در نمایان ساختن چهره واقعی تبلیغات کاذب و القایی دشمنان به‌طور بارز می‌تواند ایفای نقش کند.

نگاه نافذ خبرنگاران چهره واقعی تبلیغات دشمن را نمایان می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، طهمورث فتاحی ظهر امروز در دیدار استاندار چهارمحال و بختیاری با اعضای جدید هیئت مدیره خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های این استان اظهار داشت: هم‌اکنون 120 خبرنگار فعال عضو خانه مطبوعات این استان هستند که 100 نفر آن‌ها با خبرگزاری‌ها و نشریات این استان همکاری نزدیک دارند.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی جامعه افزایش ظرفیت کیفی، فنی و علمی رسانه‌ها ضرورت دارد، افزود: در دولت عدالت‌محور نهم و دهم توجه ویژه‌ای نسبت به صدور مجوز نشریه در چهارمحال و بختیاری صورت گرفته است.

رئیس خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های چهارمحال و بختیاری گفت: خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های این استان در این دوره عینیت بخشیدن به دموکراسی و مردم‌سالاری دینی، تلاش برای توسعه، حرکت به سوی وفاق و وحدت و برجسته‌سازی خدمات دولت عدالت‌محور نهم و دهم را در رأس برنامه‌های اجرایی خود قرار داده است.

فتاحی با اشاره به اینکه رسانه‌ها در زمینه بیان حقایق و ارتقای آگاهی‌های مردم رسالت مهمی بر دوش دارند، افزود: خبرنگاران همواره به رسالت خود توجه ویژه داشته و اخبار و اطلاعات را با سرعت، دقت و اطمینان در اختیار مردم قرار می‌دهند.

وی اذعان داشت: در شرایط امروز که تحت عنوان جنگ نرم از آن یاد می‌شود، نگاه نافذ خبرنگاران و اصحاب رسانه و در مجموع تبلیغات رسانه‌ای اعم از شنیداری و دیداری در نمایان ساختن چهره واقعی تبلیغات کاذب و القایی دشمنان به‌طور بارز می‌تواند ایفای نقش کند.

انتهای پیام/ل20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول