اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان:

خبرنگاران موجب ارتقای حس امنیت در جامعه می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان گفت: خبرنگاران به ارتقای احساس امنیت در جامعه کمک می‌کنند.

خبرنگاران موجب ارتقای حس امنیت در جامعه می‌شوند

وجیه‌الله موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: در حال حاضر در عصر تکنولوژی اطلاعات وفناوری برای کسب موفقیت‌های بیشتر ضروری است به مقوله اطلاع‌رسانی توجه بیشتری شود.

وی با بیان اینکه سازمان‌ها و دستگاه‌هایی موفقند که اطلاع‌رسانی را در دستور کار خود قرار دهند، افزود: نقش رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی فعالیت‌های انجام شده بر کسی پوشیده نیست.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه رسانه‌ها در زمینه بیان حقایق و ارتقای آگاهی‌های مردم رسالت مهمی بر دوش دارند، افزود: خبرنگاران همواره به رسالت خود توجه ویژه داشته و اخبار و اطلاعات را با سرعت و دقت و اطمینان در اختیار مردم قرار می‌دهند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران وظیفه اطلاع‌رسانی شفاف را برعهده دارند، خاطرنشان کرد: خبرنگاران با صیانت از اطلاعات رسالت خود را به نحو مطلوبی انجام می‌دهند.

موسوی با اشاره به اینکه ارتقای آگاهی‌های مردم از طریق اطلاع‌رسانی محقق می‌شود، یادآور شد: پیشرفت، توسعه و سعادت جوامع با اطلاع‌رسانی محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها حضور جدی و تاثیرگذاری در زمینه آگاهی مردم از آسیب‌های اجتماعی دارند، افزود: ‌اگر زحمات این قشر تاثیرگذار نبود، اطلاع‌رسانی مطلوبی از فعالیت‌های انجام شده صورت نمی‌گرفت.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه خبرنگاران باید با مجاهدت و تلاش‌های خود زحمات خدمتگزاران به نظام جمهوری اسلامی را به مردم ارائه می‌دهند، یادآور شد: خبرنگاران با اطلاع‌رسانی مناسب توانسته‌اند احساس امنیت در جامعه را ارتقا بخشند.

وی تصریح کرد: اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف از سوی رسانه‌ها، مطبوعات و خبرگزاری‌ها موجب آشنایی بیشتر مردم با فعالیت‌های پلیس شده و این امر موجب اعتماد مردم به این نیرو شده است.

موسوی ارتقای احساس امنیت در جامعه را توسط رسانه‌ها مهم ارزیابی کرد و گفت: نگرانی‌های مردم در خصوص آسیب‌های اجتماعی با اطلاع‌رسانی‌های مناسب کاهش می‌یابد.

وی با بیان اینکه دیدگاه نیروی انتظامی نسبت به عملکرد رسانه‌های استان زنجان مطلوب است، افزود: رسانه‌ها در عرصه‌های مختلف اقدامات مطلوبی را انجام داده‌اند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه خبرنگاری به عنوان یکی از مشاغل سخت محسوب می‌شود، افزود: تاثیرگذاری رسانه‌ها در فعالیت‌های ارگان‌های مختلف بر کسی پوشیده نیست.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول