اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری

مردم گرماب از نعمت گاز برخوردار می‏‌شوند

خبرگزاری فارس: شهردار گرماب گفت: با برنامه‎ریزی‎های صورت گرفته مردم شهر گرماب در سال جاری از نعمت گاز برخوردار می‏‌شوند.

مردم گرماب از نعمت گاز برخوردار می‏‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، شهریار بهمنش در گردهمایی شهرداران استان زنجان اظهار داشت: بر اساس مصوبات جلسات عمران شهری مقرر بود کسری اعتبارات تملک دارایی سال 90 شهر گرماب در سال 91 جبران شود.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری 150 میلیون تومان بودجه به شهرداری گرماب اختصاص پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: کسری 113 میلیون تومانی اعتبارات سال گذشته هنوز پرداخت نشده است.

شهردار گرماب با بیان اینکه شهرداری گرماب در پرداخت حقوق پرسنل و کارمندان با مشکلاتی مواجه شده است، اضافه کرد: در زمینه جذب سرمایه‏‌گذار نیز چون شهرداری‏‌های کوچک فاقد درآمد کافی هستند هزینه لازم برای شرکت در جلسات سرمایه‎گذاری کشور را ندارند و بنابراین نمی‏‌توانند سرمایه‏‌گذار جذب کنند.

وی تاکید داشت: اگر حضور در جلسات سرمایه‏‌گذاری برای شهرداری‏‌های کوچک فراهم شود، می‏‌توانند سرمایه‏‌گذارانی را برای استان و شهر خود جذب کنند و بسیاری از مشکلات این شهر برطرف می‏‌شود.

بهمنش همچنین از عدم همکاری مناسب اداره راه و شهرسازی شهرستان خدابنده گله کرده و افزود: این اداره همکاری لازم را با شهرداری گرماب ندارد.

وی با تاکید بر اینکه در سال جاری شهروندان گرمابی از نعمت گاز برخوردار می‎شوند، ادامه داد: با لوله‏‌کشی برای گازرسانی در این شهر آسفالت شهر تخریب می‏‌شود، اما شهرداری برای ترمیم این آسفالت اعتباری ندارد.

شهردار گرماب با تاکید بر اینکه مسئولان استانی شهرداری‏‌های کوچک را در استان زنجان مورد بازدید و تفقد قرار دهند، افزود: در زمینه پرداخت هزینه‏‌های آموزش نیز شهرداری گرماب اعتبار لازم را ندارد و از پرداخت آن ناتوان است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول