اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه عسلویه خبر داد

اشتغال 40 درصد نیروهای بومی در مجتمع گاز پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: امام جمعه عسلویه از اشتغال 40 درصد نیروهای بومی در مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد.

اشتغال 40 درصد نیروهای بومی در مجتمع گاز پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد شامگاه سه‌شنبه در نشست با مدیران مجتمع گازی پارس جنوبی اظهار داشت: مجتمع گازی پارس جنوبی با دارا بودن پنج پالایشگاه و 10 فاز از مهم‌ترین مجتمع‌های پالایشگاهی در کشور است و نقش مهمی در تامین گاز کشور دارد.

وی با تاکید بر تاثیر مجتمع گاز پارس جنوبی در رونق منطقه و استان بوشهر افزود: وجود مجتمع گاز پارس جنوبی سبب رونق فراوانی در بخش‌های مختلف از جمله ساخت و سازها و اشتغال شده است.

امام جمعه عسلویه خطاب به مدیران و کارکنان پارس جنوبی خاطر نشان کرد: من خودم را جزو شما می‌دانم چون شما در حال خدمت به مردم هستید، خدمت بالاترین عبادت است.

هاشمی‌نژاد تصریح کرد: پیامبر (ص) نیز می‌فرمایند بالاترین عبادت، خدمت به خلق است؛ حضرت محمد (ص) در حدیث دیگری می‌فرمایند "آدمی که برای امرار معاشش کار می‌کند مثل مجاهدی است که در راه خدا جهاد می‌کند" و اینها نشان از اهمیت کار و خدمت است.

امام جمعه عسلویه از اشتغال 40 درصد نیروهای بومی در مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد و اضافه کرد: ما هیچ چیزی را نمی‌توانیم با مردم عوض کنیم و مردم خط قرمز ما هستند، اینکه 40 درصد نیروهای پیمان‌کاری شما بومی هستند نکته‌ خیلی خوب و ارزش‌مند و قابل تحسینی است و امیدوار هستیم که همواره شاهد اشتغال نیروهای بومی در این مجتمع و سایر شرکت‌های مستقر در پارس جنوبی باشیم.

هاشمی‌نژاد بیان کرد: به هر حال مردم توقعاتی دارند که باید به آنها رسیدگی شود و این مسئله در راستای اهمیت دادن به توقعات مردم بسیار خوب است.

وی خاطر نشان کرد: به هر حال ما باید این را نیز در نظر داشته باشیم که مردم استان بوشهر توقعات منطقی‌ دارند که باید به آنها رسیدگی شود، خود شما هم می‌دانید و در طول این سال‌ها هم دیده‌اید که مردم این استان مردم بسیار قانع، خوب و مهمان‌نوازی هستند که باید به خواسته‌های معقول‌شان رسیدگی شود.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول