اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان:

291 روستای لرستان از گاز طبیعی بهره‌مند هستند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان گفت: در حال حاضر 20 شهر و 291 روستای استان لرستان از گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

291 روستای لرستان از گاز طبیعی بهره‌مند هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، علی گودرزی عصر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: از مجموع روستاهای استان لرستان 592 روستا دارای شرایط گازرسانی هستند که تاکنون طرح گازرسانی در 291 روستا اجرایی شده است.

وی افزود: در حال حاضر 20 شهر و 291 روستای استان لرستان از گاز طبیعی بهره‌مند هستند و در سال جاری نیز بیش از 60 روستای دیگر استان دارای شبکه گازرسانی خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان به طرح‌های هفته دولت اشاره کرد و گفت: همزمان با هفته گرامیداشت دولت، بهره‌برداری از 36 طرح و پروژه مهم گازرسانی در سطح استان لرستان آغاز می‌شود.

گودرزی یادآورشد: این طرح‌ها شامل بهره‌برداری از 18 طرح گاز رسانی روستایی، آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به شش روستای استان و گازرسانی به تعداد زیادی واحد مسکونی مسکن مهر است.

وی اظهار داشت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها 18 روستای دیگر استان لرستان به شبکه گاز سراسری کشور متصل می‌شوند که با این طرح بیش از یک‌هزار و 600 خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

گودرزی افزود: همچنین همزمان با هفته دولت طرح گازرسانی به 3 هزار و 625 واحد مسکونی طرح مسکن مهر استان لرستان نیز به بهره‌برداری خواهد رسید و طرح گازرسانی به 628 واحد مسکونی طرح مسکن مهر استان نیز در همین ایام آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان همچنین از بهره‌برداری هفت واحد عمده صنعتی و پنج جایگاه عرضه سوخت سی ان جی هم‌زمان با هفته گرامیداشت دولت در استان خبر داد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول