اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

قطعی گاز کهگیلویه در تابستان حاکی از دوراندیشی مسئولان است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کهگیلویه همزمان با قطعی 45 روزه گاز در برخی نقاط این شهرستان برای تعمیرات گفت: قطعی گاز کهگیلویه در تابستان حاکی از دوراندیشی مسئولان است.

قطعی گاز کهگیلویه در تابستان حاکی از دوراندیشی مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از دهدشت، سید ناصر رضایی عصر یکشنبه در نشست با رئیس شرکت گاز کهگیلویه و دیگر مسئولین گاز این شهرستان اظهار داشت: در یک بازه زمانی مجبور به قطعی گاز در کهگیلویه خواهیم بود و این قطعی گاز سراسری است.

وی با اشاره به طولانی بودن مدت زمان این قطعی بیان کرد: در راستای این تعمیرات باید نواقص برطرف شود تا این خط سراسری توان بار گاز را داشته باشد.

رضایی با بیان اینکه این تعمیرات برای بالا بردن بار لوله‌ها به منظور استفاده بیشتر از گاز است، گفت: انجام این تعمیرات در فصل تابستان همراه با دوراندیشی و عقلانیت بوده چراکه استفاده کمتری از گاز در این فصل انجام می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: در این زمینه باید تمهیدات و پیش‌بینی لازم را انجام داد تا با مشکلات و معضلات کمتری مواجه شویم.

فرماندار کهگیلویه یکی از این تمهیدات را اطلاع‌رسانی دانست و عنوان کرد: دهیاران، بخشداران و شوراها در این راستا باید اطلاع‌رسانی بجا و مناسب داشته باشند.

وی افزود: نوع اطلاع‌رسانی و حجم آن در زمینه قطعی گاز نقش عمده‌ای در آمادگی مردم ایفا می‌کند.

رضایی بیان کرد: این تعمیرات اساسی و در راستای بهسازی است که استان‌های زیادی را طی می‌کند و نتایج مثبتی خواهد داشت.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه همه اماکن عمومی باید در این زمینه پوشش داده شوند، اذعان کرد: در ستاد نماز جمعه، مساجد و روستاها به همه مردم اعلام شود تا نسبت به این امر واقف شوند.

رضایی متذکر شد: هرچه اطلاع‌رسانی به موقع باشد مؤثرتر و پذیرش آن بهتر است.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه موضوع قطع CNG روی سیلندرها تاثیر می‌گذارد و ممکن است مردم با مشکل مواجه شوند، خاطرنشان کرد: درست است که نیاز مردم در تابستان به گاز کمتر است اما باید با برنامه‌ریزی در پخش فرآورده‌ها نیاز مردم را به حداقل رساند.

در ادامه رئیس شرکت گاز کهگیویه عنوان کرد: با توجه به اینکه تمام مشترکین گاز بیمه هستند در مدت قطعی گاز بیمه شامل آنها نمی‌شود.

شعبان صادقی افزود: تعداد مشترکین سوق و چنگلوا یک‌هزار و 734 و مشترکین لنده و روستاهای همجوار 2 هزار و 864 مشترک است که قطعی گاز شامل حال آنها می‌شود.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول