اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سال جاری

تمام شهرک‌های فعال خراسان‌شمالی گازدار می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی اعلام کرد: امسال تمام واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی فعال استان خراسان‌شمالی گازدار می‌شوند.

تمام شهرک‌های فعال خراسان‌شمالی گازدار می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌شمالی، محمدرضا باقری اظهار کرد: هم اکنون پنج شهرک و ناحیه  صنعتی استان از گاز برخوردار هستند و عملیات گازرسانی به سه شهرک صنعتی نیز در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: پروژه گازرسانی به شهرک صنعتی جاجرم هم‌اکنون 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش‌بینی می‌شود بهره‌برداری از آن در سه ماه دوم امسال انجام شود.

باقری افزود: شبکه توزیع گاز در شهرک صنعتی جاجرم به منظور گازرسانی به واحدهای صنعتی مستقر در این شهرک صنعتی اجرایی شده است که با استفاده از لوله‌های پلی اتیلن و فولادی به طول 12 کیلومتر وبا سرمایه گذاری بیش از هفت و نیم میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اظهار کرد: گازرسانی به شهرک صنعتی مانه و سملقان نیز با 60 درصد رشد فیزیکی در حال اجراست که تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌شمالی درباره پروژه گازرسانی به شهرک صنعتی فاروج نیز تصریح کرد: این پروژه نیز 90 درصد پیشرفت دارد و این پروژه تا مهرماه امسال تکمیل می‌شود.

وی اعتبار مورد نیاز برای اجرای پروژه‌های مزبور را 18 میلیارد و 630 میلیون ریال عنوان کرد و گفت:با اجرای این پروژه 13 طرح صنعتی در شهرک صنعتی فاروج، 18 طرح صنعتی در شهرک صنعتی جاجرم، 11 طرح تولیدی در شهرک صنعتی مانه و سملقان از گاز بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول