اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از ظهر امروز رخ داد

واژگونی تریلر حامل 18 هزار لیتر گاز در بجنورد

خبرگزاری فارس: مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان‌شمالی از واژگونی تریلر حامل 18 هزار لیتر گاز در روستای باباامان بجنورد خبر داد.

واژگونی تریلر حامل 18 هزار لیتر گاز در بجنورد

رضا میر کریمی دقایقی پیش در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: این حادثه بعد از ظهر امروز در داخل روستای باباامان و حوالی بوستان ملی به همین نام روی داد که تریلر به خاطر بی احتیاطی راننده واژگون شد.

وی با بیان اینکه به محض دریافت گزارش عوامل مدیریت بحران استان در محل حاضر شدند تصریح کرد: چون این حادثه در منطقه مسکونی روی داده بوده و هر آن امکان انفجار ناشی از نشت تانکر 18 هزار لیتری می‌رفت بلافاصله با هدایت مدیریت بحران، ساکنان روستا تا شعاع 500 متری خانه‌های خود را تخلیه کردند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان‌شمالی افزود: بعد از تخلیه این محل به منظور جلوگیری از هر گونه خسارت جانی، عوامل آتش‌نشانی نیز اقدامات مربوط به جلوگیری از نشتی گاز در محیط را انجام داده و گاز را داخل مخزنی دیگر تخلیه کردند.

وی با اشاره به اینکه بعد از تخلیه گاز و کنترل این حادثه اقدامات مربوط به خارج ساختن این تریلی که به درون باغی سقوط کرده بود، انجام شد گفت: این تریلر نیز با به کارگیری سه جرثقیل از داخل باغ بالا کشیده شد و وضعیت به حالت عادی برگشت.

میر کریمی با بیان اینکه مأموریت دستگاه‌های مدیریت بحران ساعاتی پیش به اتمام رسید یادآور شد: هم اکنون هیچ گونه مشکلی در این ارتباط وجود نداشته و ساکنان این روستا که خانه‌های خود را ترک کرده بودند به سکونت گاه خود بازگشتند.

به گفته مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان‌شمالی راننده تریلر نیز به خاطر سهل انگاری ناشی از حمل 18 هزار لیتر گاز مایع به داخل این روستا به دستور دادستان بازداشت شده است.

وی با تقدیر از سرعت عمل نیروهای شرکت کننده در مهار این حادثه از معاون عمرانی فرمانداری بجنورد، هلال احمر، آتش‌نشانی، نیروی انتظامی و اورژانس خراسان‌شمالی تشکر کرد.

روستای باباامان در 10 کیلومتری شرق بجنورد و در حاشیه محور مشهد مقدس قرار دارد.

انتهای پیام/زا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول