اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری خبر داد

افزایش 11 درصدی تعداد مشترکان شرکت گاز در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری از افزایش 11 درصدی تعداد مشترکان شرکت گاز این استان پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها خبر داد.

افزایش 11 درصدی تعداد مشترکان شرکت گاز در چهارمحال و بختیاری

اسماعیل هیبتیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: تا پیش از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها حجم مصارف گاز در این استان یک میلیارد و 175 میلیون مترمکعب گزارش شده بود که این میزان مصرف با یک درصد افزایش به یک میلیارد و 190 میلیون مترمکعب پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها افزایش یافته است.

وی با اشاره به میزان مصرف گاز در بخش‌های مختلف، گفت: حجم مصرف گاز در یک سال پیش از هدفمندی یارانه‌ها در بخش خانگی 668 میلیون مترمکعب گزارش شده که با هفت درصد کاهش به 620 میلیون مترمکعب در نخستین سال پس از اجرای این قانون رسیده است.

هیبتیان از کاهش دو درصدی مصرف گاز در بخش تجاری در این استان خبر داد و افزود: با توجه به آمار موجود مصرف گاز در پیش از هدفمندی یارانه‌ها 83 میلیون مترمکعب ثبت شده است که این میزان مصرف با دو درصد کاهش به 810 میلیون مترمکعب رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مصرف گاز در بخش صنعتی با هشت درصد افزایش به 232 میلیون مترمکعب رسیده است.

وی تعداد مشترکان این شرکت را در پیش از هدفمندی یارانه‌ها در این استان 190 هزار و 956 مشترک برشمرد و گفت: تعداد مشترکان شرکت گاز این استان با 11 درصد افزایش به 211 هزار و 790 مشترک افزایش یافته است.

هیبتیان نرخ سرانه مصرف به ازای هر مشترک را در بخش خانگی 3 هزار و 734 مترمکعب در پیش از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرد و افزود: نرخ سرانه مصرف به ازای هر مشترک با 16 درصد کاهش به 3 هزار و 126 مترمکعب کاهش یافته است.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول