اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس خبر داد

اجرای 68 میلیارد دلار پروژه در میدان گازی پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس از اجرای 68 میلیارد دلار پروژه در میدان گازی پارس جنوبی خبر داد.

اجرای 68 میلیارد دلار پروژه در میدان گازی پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه موسی سوری شامگاه یکشنبه در مراسم جشن آغاز به کار 250 نفر از کارکنان جدیدالاستخدام شرکت نفت و گاز پارس که با ضیافت افطار همراه بود با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و خوش‌آمد گویی به کارکنان جدید این شرکت اظهار داشت: آغاز به کار این دسته از همکاران همزمان با ماه مبارک رمضان را به فال نیک می‌گیریم.

وی افزود: امیدوارم ماه خودسازی و عبادت، موجب نزدیکی بیشتر ما به ارزش‌های الهی و خدمتگزاری بی‌منت به مردم باشد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس پیوستن کارکنان جوان و دانش‌آموخته جدید را به خانواده بزرگ شرکت نفت و گاز پارس تبریک گفت و خاطر نشان کرد: مسئولیت کارکنان جدید آنجا بیشتر مشخص می‌شود که این گروه به یکی از با اهمیت‌ترین و بزرگ‌ترین شرکت‌های عملیاتی و تولیدی صنعت نفت ایران پیوسته‌اند که مسئولیتی ملی را بر عهده گرفته است.

سوری با اشاره به سفر مقام معظم رهبری در سال گذشته به پارس جنوبی تصریح کرد: حضور مقام معظم رهبری در فروردین سال گذشته در پارس جنوبی، بصیرت ویژه‌ای را به مدیران و کارکنان این حوزه منتقل کرد و ایشان اعلام کردند که باید با تمام قوا در راستای تحقق اهداف ملی در میدان مشترک پارس جنوبی گام برداریم.

وی با اشاره به گزیده‌ای از سخنان معظم‌له گفت: ایشان فرمودند تمام دشمنان نظام با همه قوا در آن سوی میدان ایستاده‌اند تا مانع از تحقق اهداف کشورمان در پارس جنوبی شوند، این علاوه بر نشان دادن اهمیت پارس جنوبی بدان معنی است که لازم است ایرانیان با اراده مستحکم خود و تکیه بر دانش بومی و کار و تلاش شبانه‌روزی در این میدان رقابت بزرگ، سربلند بیرون آیند.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس با بیان اینکه مقام معظم رهبری، کار در این منطقه را جهاد فی سبیل‌الله برشمرده است افزود: این یک پیام پراهمیت و راهبردی است که جهت‌گیری فعالیت‌های جاری و آینده ما را در این میدان نشان می‌دهد.

سوری اضافه کرد: برای نشان دادن عظمت میدان مشترک پارس جنوبی لازم است به شاخص‌های کلان و ارزش‌های فراوان این حوزه توجه شود.

وی افزود: در حال حاضر بیش از 68 میلیارد دلار پروژه در میدان گازی پارس جنوبی در حال اجراست که این میزان در سطح کشور و حتی در سطوح بین‌المللی بی‌نظیر است.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس اذعان داشت: عزمی جزم در مجموعه صنعت نفت برای رشد و توسعه پارس جنوبی وجود دارد و به ویژه در تکمیل فازهای در دست اجرا و فازهای 35 ماهه شاهد تلاش مضاعفی هستیم.

سوری افزود: در سال تولید ملی در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی اهتمام ویژه‌ای داریم و امیدوار هستیم با همکاری دسته ‌جمعی به اهداف مورد نظر برسیم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول