اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور عالی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور:

اساتید با تأسی از قرآن راه را برای دانشجویان هموار کنند

خبرگزاری فارس: مشاور عالی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور گفت: اساتید باید با تاسی از آیات قرآن و روایات، مسیر موفقیت را برای دانشجویان هموار سازند و بذر امید را در دل آنها بارور کنند.

اساتید با تأسی از قرآن راه را برای دانشجویان هموار کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام حسین مستشاری ظهر امروز در مراسم افتتاحیه دومین دوره طرح ضیافت اندیشه اساتید که در دانشکده فنی مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد برگزار شد، اظهار کرد: اساتید و دانشجویان نباید بی‌تفاوت نسبت به حکومت باشند، ما در جامعه اسلامی زندگی می‌کنیم، بنابراین نباید نسبت به حاکمیت سیاسی و اخلاقی بی‌تفاوت باشیم بلکه باید پشتیبان حکومت باشیم.

وی با بیان اینکه ما می‌توانیم نسبت به حکومت نقد هم داشته باشیم، افزود: البته این نقد باید سازنده بوده و از روی غرض‌ورزی نباشد.

مستشاری با بیان اینکه رمز موفقیت جوانان حسن‌ظن نسبت به خدا و نظام خلقت است، تصریح کرد: اساتید دانشگاه باید علاوه بر شغل تدریس خود این حسن‌ظن را به دانشجویان آموزش دهند.

وی با تاکید بر اینکه جوانان سرمایه‌های کشور هستند، عنوان کرد: روزی می‌رسد که سرمایه‌های مادی ما تمام می‌شود اما سرمایه‌های انسانی همیشه ماندگار است بنابراین باید برای افزایش امید به زندگی در جوانان تلاش کرد.

مشاور عالی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های  کشور با تاکید بر اینکه خدمت به فرزندان کشور و خوبی کردن برای آنان نتایج خیری برای ما خواهد داشت، تصریح کرد: خداوند می‌فرماید «ارحم ترحم، خوبی کنید تا خوبی را دریافت کنید» پس اگر اساتید ما به جوانان مملکت خدمتی برسانند، مطمئناً افرادی نیز خیر و خوبی را به فرزندان آنان خواهند رساند.

مشاور عالی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور افزود: اساتید ما و به ویژه شخص خودم به هیچ وجه از تلاش و تحصیل بی‌نیاز نیستیم پس این طرح فرصت مناسبی برای ذخیره کردن و دریافت موضوعات تازه است.

انتهای پیام/ب20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول