اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش آبیک:

انجام فعالیت‌های فرهنگی اعتبارات خاصی را می‌طلبد

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک گفت: انجام فعالیت‌های فرهنگی و رسیدن به نتایج مطلوب، اعتبارات خاصی را می‌طلبد.

انجام فعالیت‌های فرهنگی اعتبارات خاصی را می‌طلبد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک استان قزوین، احمد نوروزی عصر امروز در نخستین جلسه کمیته تقویت و همبستگی و هویت ملی شهرستان آبیک که در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: باید با تعیین اهداف و تدوین برنامه‌ای دقیق به اهداف مورد نظر کمیته مذکور دست یابیم.

وی افزود: با توجه به تنوع فرهنگی و قومی و سلایق متفاوت موجود در شهرستان آبیک برنامه‌های کمیته را باید با نظرسنجی برنامه‌ریزی کرد.

این مسئول وجود رویکرد قرآنی در تمام ادارات را ضروری دانست و تصریح کرد: با بها دادن به ارزش‌های قرآنی می‌توان در راستای کاهش مشکلات موجود در جامعه گام‌های ارزنده‌ای برداشت.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک با اشاره به سند طرح تحول بنیادین در آموزش و پرورش اذعان کرد: نظریه‌های قرآن کریم، احادیث، علما و نظرات غرب و شرق در این طرح گنجانده شده که محوریت با رویکرد قرآنی است و می‌تواند در دانش‌آموزان تحولی شگرف ایجاد کند.

نوروزی بر استمرار رعایت مقررات و برنامه‌های قرآنی مدارس پس از اتمام تحصیلات دانش‌آموزان در دانشگاه‌ها تأکید کرد و افزود: با تحقق این امر و در فراخور شأن و شرایط جوانان می‌توان در تقویت معنویت آنان گام‌های مؤثری برداشت.

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان آبیک نیز در این جلسه گفت: سطوح مختلف آسیب‌ها و معضلات اجتماعی این شهرستان باید تعیین و شناسایی شود تا بتوان با ارائه برنامه‌های مناسب از مشکلات موجود کاست.

مهدی صالحی افزود: شناسایی آسیب‌های اجتماعی، پیشگیری و درمان آن‌ها باید در دستور کا‌ر کمیته قرار گیرد تا بتواند خروجی مطلوبی داشته باشیم.

وی با توجه به زمان‌بر بودن کار فرهنگی بر اختصاص اعتبارات لازم د‌ر این زمینه تأکید کرد و گفت: باید از وجود روحانیون و خطبا در منابر مختلف برای آگاه‌سازی مردم در زمینه مقابله با فرقه‌های ضاله و نحله‌های انحرافی بهره جست.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول