اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل:

بسیج در سنگر فرهنگی تأثیرگذارتر از دوران جنگ ورود پیدا کرده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: بسیج امروز در سنگر فرهنگی و مقابله با هجمه‌های زهرآلود دشمن مصمم‌تر و آماده‌تر از عرصه دفاع مقدس حضور یافته است.

بسیج در سنگر فرهنگی تأثیرگذارتر از دوران جنگ ورود پیدا کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، منصور شرفی عصر امروز در نشست اعضای شورای پایگاه‌های بسیج فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل اظهار داشت: بصیرت و هوشیاری که بسیج در دفاع از انقلاب در سه دهه گذشته از خود نشان داده است، نشانه این مسئله است که این نیروی جان بر کف برای همیشه آماده و مسلح است تا با کوچک‌ترین حرکت استکبار جهانی در حوزه‌های مختلف مقابله و مبارزه کند.

وی حضور بسیجی‌وار هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر را در دفاع از ارزش‌های اسلامی بسیار زیبا و با شکوه توصیف کرد و افزود: بسیجیان ما امروز در سنگر ولایت‌مداری و دفاع از فرهنگ متعالی اسلام بدون خستگی تلاش و کوشش می‌کنند تا مبادا حرکت خزنده دشمن به نتیجه رسیده و یا زمینه برخی شادی برای استکبار جهانی را فراهم آورد.

شرفی تصریح کرد: رسالت اصلی بسیج دفاع واقعی از اصول و مبانی انقلاب اسلامی است که در این دفاع مرز و حریم انقلاب اسلامی و حرکت‌های ارزشی و مؤثر فرهنگی مورد اقبال و توجه قرار گرفته و تلاش می‌شود چنین ظرفیت در دفع بسیاری از نارسایی‌ها عملکرد مناسبی داشته باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل خاطر نشان کرد: اگر ما این نهال پربرکت را مولود انقلاب اسلامی می‌دانیم باید به میدان‌داری آن در مقابله با هجمه‌های نظام استکباری افتخار کنیم که با تمام توان و ظرفیت در میدان حاضر شده و دشمن زبون را به تسلیم واداشته است.

به گزارش فارس، در ادامه این مراسم رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به شرایط حساس امروز در مواجهه با حرکت دشمن در حوزه اقتصادی و فرهنگی اشاره کرد و ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی ما در حوزه اقتصادی به رغم تحریم‌های دشمن به نقطه خوداتکایی رسیدیم و در حوزه فرهنگی نیز تمام تیرهای آنها به سنگ خورده است.

میرزاعلی برمکی با برشمردن خصوصیات یک بسیجی مدافع انقلاب اضافه کرد: بسیجی در مسیر و مرام امام انسانی مؤمن، ولایت‌مدار، حافظ دین و ارزش‌ها است و فداکارانه در همه میدان‌ها و عرصه‌ها حضور بسیار مؤثر و تأثیرگذار دارد.

وی اهمیت پایگاه‌های مقاومت حوزه‌های هنری و فرهنگی به ویژه دارالارشاد اردبیل را یادآور شد و بیان کرد: نباید احساس کنیم که بسیج تنها به حضور در مراسم خاص بسنده کرده و محدود شده است بلکه پایگاه‌های بسیج و حضور عاشقانه جوانان در این عرصه خود مبین بالندگی این نیروی فداکار و حریم‌دار مکتب ولایت است.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول