اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بجنورد مطرح کرد

مقابله با جبهه ضدفرهنگی از طریق گسترش معروف‌ها

خبرگزاری فارس: امام جمعه بجنورد گفت: با گسترش معروف‌ها با جبهه ضدفرهنگی و منکرها مقابله شود.

مقابله با جبهه ضدفرهنگی از طریق گسترش معروف‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای خراسان‌شمالی، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در دیدار مدیرکل، معاونان و مدیران صدا و سیمای استان، با تقدیر از عملکرد ارائه شده مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان‌شمالی اظهار کرد: نماز جمعه و صدا و سیما مسئولیت هدایت فکری فرهنگی ‌جامعه را دارند که باید با گسترش معروف‌ها به مقابله با جبهه ضدفرهنگی بپردازند.

وی بر استفاده بیشتر و بهتر از ظرفیت رسانه ملی برای نشر دین و انتقال پیام‌های دینی به مردم تاکید کرد و افزود: در مقابل جبهه فرهنگی انقلاب، جبهه ضدفرهنگی دشمنان قرار دارد که با استفاده از ابزار و امکانات مدرن در تلاشند مردم را از درون نسبت به فرهنگ و محتوای آن سست و تهی کنند.

امام جمعه بجنورد اظهار کرد: نگاه واقع‌بینانه‌ای حاکم بر صدا و سیما است و تعامل خوبی با نهاد امام جمعه برقرار است که امیدواریم این تعامل عمیق‌تر شود.

وی اهداف نماز جمعه و صدا و سیما را مشترک دانست و تصریح کرد: زمانی می‌توانیم جامعه‌ای مستحکم و استوار داشته باشیم که با گسترش معروف‌ها فضا برای حضور منکرها در جامعه تنگ شود که البته با بررسی‌هایی که انجام شده است در مدیریت جدید صدا و سیمای خراسان‌شمالی این مهم به خوبی رعایت شده است.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان‌شمالی هم در ابتدای این دیدار با اشاره به تاریخچه فعالیت صدا و سیمای استان از ابتدای تاسیس در سال 84 تاکنون، هدف‌گذاری برای عمل به دستورات مقام معظم رهبری بر پایه دین، اخلاق، امید و آگاهی‌بخشی به جامعه با برنامه‌ریزی دقیق و ارتقاء سطح کیفی تولیدات را از مهم‌ترین اولویت‌های صدا و سیمای خراسان‌شمالی عنوان کرد.

احمد مهدوی پوشش مناسب خطبه‌های نماز جمعه شهرهای استان در سیما، صدا و خبر، توجه جدی به حوزه اقتصاد، خانواده و امر به معروف و نهی از منکر در تولیدات این مرکز با حضور ده‌ها کارشناس برجسته برای ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه، افزایش روحیه امید و تقویت حضور مردم در صحنه‌های مختلف را از اقدامات صدا و سیمای خراسان‌شمالی برشمرد.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول