اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد دیر خبر داد

برگزاری جشنواره فرهنگی هنری پرچم در دیر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ارشاد دیر از برگزاری جشنواره فرهنگی هنری پرچم در دیر خبر داد.

برگزاری جشنواره فرهنگی هنری پرچم در دیر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر غلامرضا شعرانی صبح امروز در گردهمایی رؤسای اداره ارشاد اسلامی بوشهر گفت: سیاست‌گذاری‌های هویتی یکی از محوری‌ترین حوزه‌های سیاست‌گذاری در هر نظام سیاسی و در چارچوب چشم‌انداز نهایی اتحاد ملی است و از آن جهت اهمیت دارد که استمرار حیات هر نظام سیاسی در گرو خط و مشی‌ها و راهبردهای انسجام و همبستگی ملی است.

وی اظهار داشت: همه ادارات و نهادهای فرهنگی می‌توانند نقش عمده‌ای در ایجاد این همبستگی داشته باشند و باید با تقویت مشترکات قومی، دینی و مذهبی زمینه و حضور همگانی را فراهم کنیم.

شعرانی از برگزاری جشنواره پرچم خبر داد و افزود: این جشنواره در رشته‌های نقاشی کودکان با موضوع پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و در رشته شعر در مقطع راهنمایی و دبیرستان با موضوع رهبری در آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی نیز گفت: اعضاء این کمیته در سطح ملی، استانی و شهرستانی خوب فعالیت می‌کنند اما لازم است در جلسات این کمیته ضعف‌ها و کمبودها بررسی شود و با رفع این کمبودها زمینه توسعه فعالیت این کمیته تقویت شود.

صدرالله اسماعیلی بیان داشت: امروز دشمن برنامه‌های زیادی برای توسعه آسیب‌های اجتماعی دارد و لازم است همه ادارات و نهادهای شهرستان برنامه‌ریزی لازم برای مبارزه با این هجمه داشته باشند.

وی ادامه داد: نقش نیروی انتظامی، اطلاعاتی و دستگاه‌های قضایی برای جلوگیری از تجری مجرمین و مقابله با اراذل و اوباش و جریان‌های منحرف فرهنگ عمومی نیز اهمیت زیادی دارد لکن تلاش آنها بدون حرکت فرهنگی اثربخش نخواهد بود.

گفتنی است طرح تحول اجتماعی با 7 کارگروه تحکیم بنیان خانواده، کاهش آسیب‌های اخلاقی، ارتقاء نشاط اجتماعی، تقویت همبستگی و هویت ملی، کارگروه کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی تشکیل می‌شود که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها مسئولیت کارگروه تقویت همبستگی و هویت ملی را به عهده دارد.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول