اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد:

نقش اطلاع‌رسانی در توسعه و احیای فرهنگ وقف غیرقابل انکار است

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد، نقش اطلاع‌رسانی در توسعه و احیای فرهنگ وقف را غیرقابل انکار دانست.

نقش اطلاع‌رسانی در توسعه و احیای فرهنگ وقف غیرقابل انکار است

 به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حجت‌الاسلام محمدمهدی حاتمی در نشست آموزشی «وقف و روابط عمومی» در یزد اظهار داشت: اطلاع‌رسانی‌هایی که از سوی روابط عمومی‌ها و رسانه در حوزه وقف صورت می‌گیرد، در توسعه و احیای فرهنگ وقف بسیار تاثیرگذار است.

وی یادآور شد: برای احیای فرهنگ وقف نیاز به آموزش روابط عمومی‌های ادارات اوقاف همچنین تعامل با رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی ضروری است.

حاتمی خاطرنشان کرد: روابط عمومی در هر مجموعه و نهادی نشان دهنده شخصیت آن دستگاه است و به طور قطع ادارات اوقاف و امور خیریه باید در زمینه روابط عمومی فعالیتی در خور شأن این مجموعه عظیم داشته باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد افزود: در تعریف روابط عمومی از سه مؤلفه مهم تبادل، اطلاعات و احساسات می‌توان نام برد.

حاتمی شناخت مخاطبین دستگاه را از وظایف روابط عمومی برشمرد و تاکید کرد: روابط عمومی قوی باید ظرفیت و ساختارهای شنیدن را در خود ایجاد کند تا اثرگذار بوده و مجموعه را به رشد برساند.

وی اعتمادسازی به اخبار و گزارش‌ها، تسهیل روابط درون دستگاه، ارتباط بین مدیریت و کارکنان، جمع‌آوری بازخوردها و برنامه‌ریزی به منظور شناساندن دستگاه مربوطه به جامعه  را از رسالت‌های روابط عمومی دانست.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد با اشاره به تعریف وقف افزود: در گذشته کلیه خدمات اجتماعی توسط سنت حسنه وقف ارائه می‌شده و امروز ثمرات این موقوفات و رقبات در راه نیت واقفین خیر اندیش مصرف خواهد شد.

حاتمی با بیان برخی از احکام مورد نیاز در رابطه با وقف، همکاری و اطلاع رسانی بیشتر مسئولان روابط عمومی ارگان‌های مستقر در اراضی موقوفه در زمینه احکام وقف را خواستار شد.

انتهای‌پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول