اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان سمنان:

حضور در میدان امر به معروف جهادی فرهنگی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: حضور در میدان امر به معروف و نهی از منکر در حقیقت جهاد فرهنگی است.

حضور در میدان امر به معروف جهادی فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی استادحسینی در جلسه شورای معاونان سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان که در سالن جلسات سپاه استان برگزار شد، اظهار داشت: مأموریت‌های اصلی سپاه برای مقابله با تهاجم فرهنگی و عمق‌بخشی دینی، کیفی‏‌سازی حلقه‌های صالحین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با تشریح رویارویی انقلاب اسلامی و دشمنان تصریح کرد: نسبت ما با دشمن به گونه‌ای است که در موقعیت عملیاتی قرار گرفته‌ایم، یعنی کاملاً در یک جنگ رو در رو و تمام عیار با دشمن مواجه هستیم.

استادحسینی با بیان اینکه در این موقعیت حساس و مهم با ایستادگی و استقامت دشمن را به زانو در خواهیم آورد، تأکید کرد: وضعیت دشمن در حوزه روانی، اقتصادی، سیاسی و نظامی آشفته‌ است و اقدامات آنها نیز ناشی از پریشانی احوال آنهاست.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: دشمنان در حوزه نظامی قدرت مقابله با ما را ندارند، اما همه توان خود را در حوزه‌های جنگ روانی، سیاسی و اقتصادی متمرکز کرده‌اند تا انقلاب را به زانو در بیاورند لکن نمی‌توانند.

وی گفت: کسانی که می‏‌خواستند با تعالیم لیبرال دموکراسی و لیبرال سرمایه‌داری رفاه و آسایش مادی را برای همه دنیا به ارمغان بیاورند، اکنون دچار مشکلات زیادی هستند و تلاششان صرف نگهداری از خودشان شده است.

استادحسینی با اشاره به اینکه امروز 35 پایگاه آمریکا در منطقه در برد موشک‌های ایران است، تصریح کرد: مردم و مسئولان نظام اسلامی با تجربه هشت سال دفاع مقدس، هیچ ترسی از دشمنان ندارند و صاحب تجربه‌های عظیم در مدیریت بحران هستند.

وی تأکید کرد: اکنون با روحیه انقلابی، ایستادگی و تلاش مضاعف، ستون خیمه دشمنان مورد آسیب واقع شده و با اندکی صبر و مجاهدت سرنگون می‌شود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با تأکید بر اینکه باید خدمتگزاری به مردم از طرف پاسداران و سپاه تقویت شود، گفت: براساس برنامه‏‌ریزی انجام شده، پاسداران هر ماه یک روز در بسیج سازندگی و محرومیت‌زدایی استان شرکت می‌کنند تا در حوزه جهاد اقتصادی هم حضور فعال داشته باشند.

استادحسینی تأکید کرد: باید به امنیت محلات توجه کرد و بسیج محلات با گشت‌های شبانه امنیت مردم و محلات را فراهم آورند و به نیروهای امنیتی در این موضوع کمک کنند.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول